// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Survival Craft Match 3

بازی موبایل Survival Craft Match 3، یکی از آن دسته بازی‌های متفاوت موبایل است که سعی دارد تجربه‌ای جدید را برای مخاطبان موبایل به ارمغان بیاورد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

یکی از دسته بازی‌هایی که به‌ندرت شاهد آن روی پلتفرم موبایل هستیم، بازی های بقا (Survival) است. بازی‌های بقا روی موبایل می‌توانند از جذابیت بالایی برخوردار باشند و با این‌حال، سازنده‌ها کمتر سمت این سبک می‌روند. در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ بازی موبایل Survival Craft Match 3 رفتیم که اثری در سبک بقا داستان محور است. داستان بازی اندروید و آیفون Survival Craft Match 3 تنها با نشان دادن چند تصویر به‌نمایش گذاشته می‌شود. شخصیت اصلی بازی Survival Craft Match 3 یک خلبان است که در جریان یکی از سفرهایش، هواپیمایش دچار مشکل می‌شود و در جزیره‌ای ناشناخته فرود می‌آید. حال شما در نقش این شخصیت وظیفه دارید زنده بمانید و به محل زندگی خود برگردید.

ساختار بازی برگرفته از آثاری نظیر Candy Crush است

با شروع بازی آیفون Survival Craft Match 3 اولین نکته‌ای که متوجه‌اش می‌شوید، سبک متفاوت بازی Survival Craft Match 3 در میان آثار بقا است. در ظاهر با یک اثر بقا طرف هستیم اما در باطن، Survival Craft Match 3 یک اثر پازل محور شبیه به آثاری نظیر Candy Crush است. در صفحه اول بازی شما کمپ خود را کنار ساحل مشاهده می‌کنید که در ابتدا خبری از یک کمپ کامل نیست و باید رفته رفته آن را کامل کنید. در سمت راست صفحه نمایش بخشی وجود دارد که وظایف و اهداف شما را پله به پله شرح داده است و با انجام‌شان، پاداش دریافت می‌کنید. زمانی که به بخش انجام مراحل می‌روید، درواقع شخصیت اصلی وارد جنگ‌های جزیره ناشناخته می‌شود تا جدا از جمع آوری آیتم‌هایی برای زنده ماندن، آیتم‌های مورد نظر برای سیستم ساخت و ساز بازی را نیز پیدا کند. در بخش معمایی بازی، همانطور که گفته شد روش بازی کردن شبیه به آثاری نظیر Candy Crush است که باید آیتم‌های شبیه به یکدیگر را در کنار هم قرار دهید تا با یکدیگر متصل و سپس حذف شوند. برای مثال در بازی Survival Craft Match 3، اگر سه سیب را کنار هم قرار دهید، در کوله پشتی‌تان سیب ذخیره می‌شود و اگر سه چوب را کنار هم قرار بدهید، چوب جمع آوری خواهید کرد. از این‌رو باید حواس‌تان باشد که چه مواردی نیاز دارید و سعی کنید همان موارد را جمع آوری کنید.

داستان بازی Survival Craft Match 3 با تمام سادگی‌اش شیرین است

حال شاید سوال پیش بیاید که چالش بازی اندروید و آیفون Survival Craft Match 3 در چیست؟ زمانی که در حال چیدن و حذف کردن آیتم‌هایی هستید که آن‌ها را می‌خواهید، تعدادی گرگ را در صفحه مکعبی بازی مشاهده می‌کنید که اگر گرگ‌ها نیز کنار هم قرار بگیرند، به شما آسیب خواهند رساند. به‌عبارتی جدای از اینکه باید حواس‌تان باشد که چه مواردی را کنار هم قرار می‌دهید، باید این نکته را هم توجه داشته باشید که با انجام این کارها، آیا گرگ‌ها نیز در کنار هم قرار می‌گیرند یا نه. البته بازی یک سیستم راهنما دارد که چند حرکت را به شما راهنمایی می‌کند. حال زمانی که گرگ‌ها به شما آسیب می‌رسانند، از نوار سلامت شما کم می‌شود که این موارد توسط غذا خوردن، آب خوردن یا منتظر ماندن بازیابی می‌شوند.

درکل در بازی اندروید و آیفون Survival Craft Match 3، همانند یک بازی بقا باید آیتم‌هایی را پیدا کنید که شما را در طول داستان زنده نگه دارند و در جست‌وجوهایی که از شما خواسته می‌شود آیتم‌های مشخصی را پیدا کنید، سعی کنید فقط همان آیتم‌ها را بیابید و الکی فرصت‌های خود را در راستای پیدا کردن سایر آیتم‌ها نسوزانید. همچنین حواس‌تان به گرگ‌های وحشی باشد که رفته رفته و در جریان اپیزودهای بعدی شما را حسابی اذیت خواهند کرد. در این میان یک سری تبلیغ‌های داخل بازی نیز قرار دارند که با مشاهده آن‌ها، آیتم‌های بیشتری دریافت می‌کنید که خب بد نیست هر از گاهی به سراغ‌شان بروید. در انتها بازی موبایل Survival Craft Match 3 تجربه‌ای متفاوت و هیجان انگیز در زمینه بازی‌های موبایل سبک بقا به‌حساب می‌آید که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم خود کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Survival Craft Match 3،


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده