// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

Perkها در COD: Black Ops 4 بازخواهند گشت

با توجه به توییت‌های عجیب و غریب تری‌آرک، مشخص شد که در بازی Call of Duty: Black Ops 4 شاهد بازگشت پرک‌ها خواهیم بود.

مدتی است که استودیو تری آرک (Treyarch)، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4، با انتشار اطلاعات مختلفی که از طریق توییتر منتشر می‌شوند، سعی دارد کاربران را با حال و هوای این بازی آشنا کند. در ابتدا گفته شد که این بازی احتمالا دارای بخش داستانی نیست و خب این عمل با انتقاد و بازخوردهای منفی‌ای از سوی کاربران و رسانه‌های مختلف مواجه شد. در ادامه یک توییت منتشر شد با تصویر عدد ۱۰ که ۱۰ خانه مکعبی-شکل مختلف را نشان می‌داد و حاکی از این بود که در Black Ops 4 شاهد بازگشت سیستم امتیاز ۱۰ تایی یا همان سیستم The Pick 10 در شخصی سازی کلاس‌های بازی هستیم.

پرک های بازی Black Ops 4

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو تری‌آرک توییت جدیدی منتشر کرده است که در آن شاهد پرک‌ها و ScoreStreakهای هستیم. به‌عبارتی بازی Call of Duty: Black Ops 4 دارای سیستم انتخاب پرک و اسکور استریک برای کلاس‌های خود خواهد بود و حال و هوای قدیمی بازی‌های مجموعه کالاف دیوتی را به خود گرفته است. همچنین در جریان انتشار این عکس تیم سازنده نوشت:

نگران نباشید؛ ما اشخاصی را می‌شناسیم... که آن پرک‌ها را دارند.

درواقع این توییت جوابیه‌ای بود به توییت یکی از کاربران توییتر که گفته بود:

من خواندم که آن‌ها از پرک‌ها و اسکور استریک استفاده نخواهند کرد.

با تمام این تفاسیر، باید منتظر تاریخ ۲۷ اردیبهشت‌ماه (۱۷ می) و رونمایی کامل از بازی Call of Duty: Black Ops 4 توسط کمپانی اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی COD: Black Ops 4، بمانیم. همچنین در رویداد E3 2018 که ماه آینده برگزار می‌شود، اطلاعات و نمایش‌های بیشتری را از این بازی خواهیم دید. بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهرماه (۱۲ اکتبر) عرضه خواهد شد

درانتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Call of Duty: Black Ops 4 چیست؟ آیا نبود بخش داستانی و استفاده از المان‌های نسخه‌های پیشین می‌تواند این بازی را به اثری موفق تبدیل کند؟ از دیگر اخبار حول بازی COD: Black Ops 4 می‌توان به احتمال عرضه بازی Call of Duty: Battle Royale روی نینتندو سوییچ اشاره کرد. در گذشته اعلام شده بود که نسخه بعدی کالاف دیوتی قرار است از حالتی بتل رویال-شکل استفاده کند که استفاده از این ایده قطعی نشد و حال منابع داخلی مختلفی اعلام کرده‌اند که این بازی به صورت جداگانه برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

نینتندو سوییچ کنسولی است که همچنان به فروش بالای خود ادامه می‌دهد و این فرصت برای اکتیویژن می‌تواند به فروش بیشتر مجموعه Call of Duty کمک کند. از طرفی هنوز بازی های بتل رویال معروف صنعت گیم روی نینتندو سوییچ عرضه نشده‌اند و بازی Call of Duty: Battle Royale می‌تواند به اثری محبوب و پرمخاطب تبدیل شود. احتمال می‌رود در نمایشگاه E3 2018 نیز اطلاعاتی حول این موضوع منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده