// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۸

سرویس هدیه دادن بازی به فروشگاه ویندوز اضافه شد

کمپانی مایکروسافت اعلام کرده است که سرویس هدیه دادن یا گیفت کردن بازی‌، به فروشگاه ویندوز 10 اضافه شده است.

در گذشته ویژگی‌ای برای کاربران ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفت که در جریان آن می‌توانستند بازی‌های مورد علاقه خود را به‌صورت گیفت خریداری کنند. از این‌رو دوستان‌تان نیز می‌توانستند بازی‌های مورد نظر شما را برای‌تان از این طریق ارسال کنند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت اعلام کرده است که از این‌ پس کاربران ویندوز 10 نیز می‌توانند با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت، بازی مورد علاقه خود را به صورت Gift خریداری کنند و در ادامه کد آن را برای دوستان‌شان بفرستند یا خودشان در فروشگاه ویندوز ۱۰ آن را فعال کنند و مشغول تجربه بازی شوند. 

همچنین در ادامه گفته شده است که بسته‌های الحاقی نیز این ویژگی را دارند. در این میان، بخش مهم‌ دیگر این خبر برمی‌گردد به عضویت سرویس‌های ایکس باکس لایو و Xbox Game Pass که کاربران Xbox One می‌توانند سرویس مورد نظر خود را نیز به صورت هدیه خریداری کنند. کمپانی مایکروسافت در مورد این سرویس اعلام کرده است:

این سرویس در میان هواداران با استقبال بالایی روبه‌رو شده است و از این‌پس می‌توانید هدایای خود را ساده‌تر از قبل برای دوستان و خانواده‌تان خریداری کنید؛ مخصوصا زمانی که در فصل تعطیلات هستیم.

برای استفاده از ویژگی هدیه دادن بازی هم تنها کافی است صفحه بازی مورد نظر خودتان را باز کنید و کنار گزینه خرید، گزینه‌ای به نام خرید به‌عنوان گیفت را مشاهده خواهید کرد که با انتخاب این گزینه و انتخاب ایمیل یا گیمرتگ شخص مورد نظر، کد بازی برای وی فرستاده می‌شود. البته در این میان یک سری محدودیت هم وجود دارد؛ برای مثال، هر ۱۴ روز تنها دو بازی تخفیف‌خورده را می‌توانید به صورت گیفت خریداری کنید. همچنین این ویژگی برای بازی‌های ایکس باکس 360 و ایکس باکس اورجینال در دسترس نیست و بازی‌هایی را که برای پیش خرید قرار گرفته‌اند نمی‌توانید به صورت گیفت خریداری کنید. با این‌حال می‌توانید بدون هیچ محدودیتی بازی‌های قیمت کامل را خریداری کنید.

درآخر نظر شما کاربران زومجی در مورد سرویس خرید بازی‌های گیفت روی ایکس باکس وان و PC چیست؟ تا چه اندازه از چنین سرویس‌هایی استفاده کرده‌اید؟ از دیگر اخبار حول مایکروسافت می‌توان به رونمایی از روتر گیمینگ مدل WRT32X ساخته Linksys اشاره کرد. از نظر سخت‌افزاری، WRT32X از تکنولوژی بیسیم AC WiFi با سرعت ۳.۲ گیگاهرتز استفاده می‌کند و دارای تکنولوژی چند کاربره‌ی MIMO است. تکنولوژی ذکر شده امکان اتصال به چندین دستگاه متفاوت با سرعتی برابر را برای WiFi فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های WRT32X می‌توان به قابلیت انتخاب داینامیک فرکانس اشاره کرد که به تایید کمیسیون ارتباطات فدرال رسیده است و اجازه‌ی استفاده از تکنولوژی Tri-Stream 160 را به روتر می‌دهد و در کنار آن کانال‌های موجود در فرکانس ۸۰ مگاهرتز را نیز سه برابر می‌کند. در انتها باید ذکر کنم که روتر معرفی‌شده، برای کاربران ایکس‌باکس وان است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده