نویسنده: رضا اکبری
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

لینکسیس از روتر مخصوص بازی WRT32XB رونمایی کرد

روتر جدید Linksys WRT32XB به همراه تکنولوژی‌های کاربردی برای بازی‌های آنلاین کنسول ایکس باکس معرفی شد.

 

روتر مخصوص علاقه‌مندان به بازی‌های ایکس باکس

Linksys روتر جدید مخصوص گیمینگ خود را معرفی کرد. این روتر که مشابه همان مدل WRT32X است با فریموری مناسب برای کنسول ایکس باکس عرضه می‌شود. این روتر اولین بار در رویداد CES 2018 معرفی شد که از نظر ظاهری کاملا مانند مدل WRT32X بود. کارایی متفاوت آن در کاربرد حالت Killer برای بسته‌های ارسالی توسط کنسول مایکروسافت است که این به معنی کاهش لگ (Lag) و اولویت‌بندی در ارسال ترافیک مربوط به بازی‌ها در شبکه‌ی داخلی است. لینکسیس به این نکته اشاره کرده که با استفاده از این قابلیت امکان کاهش ۶۵ درصدی بیشینه‌ی پینگ تایم برای کاربران کنسول ایکس‌باکس وجود دارد. اما خوبی تمامی موارد گفته‌شده در این است که همه‌ی آنها به صورت کاملا خودکار انجام می‌شوند و نیاز به انجام هیچگونه تنظیمات اضافی و درگیر شدن با دردسر‌های مربوط به آن‌ها نیست.

Linksys WRT32XB

سخت‌افزار این روتر از تکنولوژی بیسیم AC WiFi با سرعت ۳.۲ گیگاهرتز استفاده می‌کند و دارای تکنولوژی چند کاربره‌ی MIMO است. این تکنولوژی امکان اتصال به چندین دستگاه متفاوت با سرعتی برابر را برای WiFi فراهم می‌کند. این روتر دارای قابلیت انتخاب داینامیک فرکانس (DFS) است که به تایید کمیسیون ارتباطات فدرال رسیده و اجازه‌ی استفاده از تکنولوژی Tri-Stream 160 را به روتر می‌دهد و در کنار آن کانال‌های موجود در فرکانس ۸۰ مگاهرتز را نیز سه برابر می‌کند.

چهار درگاه گیگابیت در پشت روتر تعبیه شده است تا برای ارتباط از طریق سیم محدودیتی وجود نداشته باشد. یک درگاه USB 3.0 برای اتصال هارد دیسک، مموری استیک یا پرینتر نیز در این روتر وجود دارد که در کنار آن روتر به یک درگاه eSATA برای اتصال دستگاه‌های ذخیره‌سازی شبکه تجهیز شده است.

مشخصات این مدل را در تصویر پایین مشاهده می‌کنید:

Linksys WRT32XB

 

قیمت روتر WRT32XB

این روتر در حال حاضر از طریق وب سایت لینکسیس یا از طریق آمازون با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. البته این قیمت ۵۰ دلار کمتر از قیمت اعلام‌شده‌ی اولیه برای این محصول است.


منبع eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده