نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

بازی Dead Cells امسال برای کنسول‌ ها منتشر می‌شود

استودیو سازنده بازی Dead Cells اعلام کرد که این بازی در سال جاری برای کنسول‌ها هم منتشر خواهد شد.

بازی Dead Cells سال گذشته در حالت Early Access برای کامپیوتر منتشر شد و استقبال خیلی خوب کاربران را هم در پی داشت. به طوریکه نقد‌های بازی در استیم بسیار مثبت هستند و از طرف دیگر، تا به امروز بازی بیش از ۶۰۰ هزار نسخه فروش داشته است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان این اثر در استودیو موشن تویین اعلام کردند که Dead Cells در سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد.

با اینکه سازندگان هنوز تاریخ انتشار نسخه نهایی بازی برای کامپیوتر یا نسخه‌های کنسولی را اعلام نکرده‌اند، اما اعلام شده که نسخه کنسولی بازی تا ماه مارس (دو ماه آینده) قابل بازی خواهد بود. در نتیجه احتمالا پس از ماه مارس شاهد انتشار رسمی نسخه کنسولی بازی خواهیم بود. همچنین انتظار می‌رود امسال شاهد انتشار نسخه نهایی بازی برای کامپیوتر نیز باشیم.

بازی Dead Cells یکی از آثار مستقل بسیار خوش‌ساخت سال گذشته بود که حس و حالی شبیه به بازی‌های سری Castlevania دارد. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که شخصیت اصلی، در یک زندان گیر افتاده و وظیفه شما، خارج کردن وی از این موقعیت است. بازی چندین جهان با طراحی‌های منحصر‌به‌فرد دارد و از گیم‌پلی سخت و چالش‌برانگیزی بهره می‌برد که این عوامل در ترکیب با هم، به تجربه‌ای عالی منجر شده‌اند. زومجی پیش از این نگاهی به نسخه Early Access بازی داشته که می‌توانید برای آشنایی بیش‌تر با بازی، آن را بخوانید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده