نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

پنه لوپه کروز از همکاری با اصغر فرهادی می‌گوید

پنه لوپه کروز در جدیدترین مصاحبه‌اش در رابطه با همکاری با اصغر فرهادی و خاص و حساس بودن او صحبت می‌کند.

پنه لوپه کروز بازیگر زن اصلی فیلم تازه اصغر فرهادی با نام «همه می‌دانند» است. این بازیگر نام‌آشنا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در رابطه با همکاری با فرهادی چنین می‌گوید:

من می‌خواهم با کارگردان‌هایی ریسک‌پذیر همکاری کنم. وقتی از اصغر فرهادی که آثارش را دوست دارم تماسی داشتم، وقتی که فرهادی به من خبر داد قصد دارد نقشی برای من بنویسد (از شدت خوشحالی) از حال رفتم. اصغر انسانی خاص و بسیار حساس است. دلت می‌‌خواهد تمام وجودت را وقف او و کارش کنی.

کروز در ادامه خاطره‌ای از فیلم همه می‌دانند نقل می‌کند:

روزی پس از یک سکانس دچار حمله عصبی شدم کارم به آمبولانس کشید. وقتی حالم جا آمد، فرهادی آن‌جا بود و به من دلداری داد، او از من خواست سکانس را دوباره تکرار کنم که با خوشحالی انجام دادم. نقشی که (در همه می‌دانند) دارم، سخت‌ترین نقشی است که در کل کارنامه‌ام ایفا کرده‌ام.

فیلم همه می‌ دانند به کاگردانی اصغر فرهادی و با بازی پنه لوپه کروز و خوایر باردم، در تاریخ ۱۹ اردیبهشت در کشور فرانسه اکران خواهد شد. این فیلم همچنین به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن انتخاب شده است. برخی از منتقدان فرانسوی هم که موفق به دیدن این فیلم شدند، نظر بسیار مثبتی نسبت به فیلم داشته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده