نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۷

فیلم همه می دانند به کارگردانی اصغر فرهادی، فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم کن خواهد بود

با اعلام دبیر جشنواره کن، فیلم سینمایی «همه می‌دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی، فیلم افتتاحیه این دوره از جشنواره خواهد بود.

اصغر فرهادی از لحاظ افتخارات بین‌المللی با دو جایزه‌ی اسکار برای فیلم‌های جدایی نادر از سیمین و فروشنده، مهم‌ترین فیلم‌ساز ایرانی به شمار می‌رود. این کارگردان ایرانی هم‌اکنون در حال ساخت فیلم جدیدی به نام «همه می‌دانند»، به انگلیسی Everybody Knows و به اسپانیایی Todos los saben است. در تازه‌ترین فیلم اصغر فرهادی بازیگران مطرحی مانند پنه لوپه کروز، ریکاردو دارین و خاویر باردم حضور دارند. در خلاصه این فیلم چنین آمده است:

کارولینا برای دیدار با خانواده‌اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا باز می‌گردد. در این سفر رویدادهای غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تاثیر می‌گذارد.

مدتی پیش اعلام شد این فیلم اسپانیایی‌ زبان در تاریخ نهم ما مه ۲۰۱۸ (۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷) در کشور فرانسه اکران خواهد شد. به همین دلیل گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر حضور این فیلم در هفتاد و یکمین دوره از جشنواره فیلم کن آغاز شد. حال، دبیر جشنواره فیلم کن یعنی تیری فرمو اعلام کرده است که فیلم همه می‌دانند به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن پخش خواهد شد. در این فیلم علاوه بر بازیگران نام‌برده، ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز، ایما کوئستا، روژه کاسا مایور و رامون باره‌آ نیز حضور خواهند داشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده