نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر جدید Total War Saga: Thrones of Britannia تغییرات نبردهای بازی را نشان می‌دهد

کمپانی سگا تریلر جدیدی از بازی Total War Saga: Thrones of Britannia برای نمایش تغییرات مبارزات بازی منتشر کرد که منعکس‌کننده سبک نبردهای قرن نهم است.

از آنجایی که وقایع بازی Total War Saga: Thrones of Britannia در بریتانیای قرن نهم اتفاق می‌افتد، بدیهی است که شاهد سبک مبارزات خاص آن دوران در بازی باشیم و توسعه‌دهندگان بازی در استودیو Creative Assembly هم بر این مورد واقف هستند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کانال یوتیوب مجموعه Total War تریلر جدیدی از بازی Total War Saga: Thrones of Britannia منتشر کرده است که برخی از تغییراتی که بازیکنان می‌توانند در میدان جنگ شاهد آن باشند و به این دوره تاریخی تعلق دارد، به نمایش در می‌آورد.

از میان این تغییرات که در تریلر جدید بازی به صورت مفصل به آنها پرداخته می‌شود، می‌توان به مبارزات متکی بر سپر و نبردهای سواره‌نظام که منعکس کننده سبک نبردهای قرن نهم است، اشاره کرد. همچنین از حالا ضربات کریتیکال (Critical Hits) در حملات دور و نزدیک در دسترس است. حالت Godmode نیز به این نسخه از بازی بازگشته و محل‌های استقرار و شهرک‌ها هم دستخوش تغییراتی شده است.

اخیرا استودیو کریتیو اسمبلی و کمپانی سگا اعلام کردند که بازی Total War Saga: Thrones of Britannia با تاخیر مواجه شده است و به جای سی فروردین‌ماه (۱۹ آوریل) در تاریخ سیزدهم اردیبهشت‌ماه (۳ می) برای پلتفرم پی‌سی منتشر خواهد شد. این بازی محصولی از پروژه Total War Saga به شمار می‌آید که در آبان‌ماه امسال معرفی شد. این نسخه فرعی بر اساس وقایع تاریخی خاص و در سبک استراتژی همزمان (RTS) در حال توسعه است و برخلاف نسخه‌های تاریخی مجموعه توتال وار که روی دوره‌های بلند‌مدت تمرکز دارند، بر وقایع خاصی متمرکز است که تاثیرات بزرگی در سیر تاریخ داشته‌اند.

ماه گذشته تریلرهای دیگری از بازی Total War Saga: Thrones of Britannia منتشر شد که یکی از آنها بخش بزرگی از گیم‌پلی بازی را به نمایش در آورد و در دیگری شاهد گاسفرد، پادشاه جنگجویان اسکاندیناوی نورثامبریا در خط مقدم جنگ بودیم. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده