نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹

تریلر جدید Total War Saga: Thrones of Britannia با محوریت پادشاهی نورثامبریا

کمپانی سگا تریلر جدیدی از بازی استراتژی Total War Saga: Thrones of Britannia منتشر کرد که پادشاهی نورثامبریا را در میدان جنگ به تصویر می‌کشد.

استودیو Creative Assembly (کریتیو اسمبلی) و کمپانی Sega در طول هفته‌های گذشته با انتشار تریلرهایی ارتش و رهبران بازی Total War Saga: Thrones of Britannia را به نمایش درآوردند و حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که این روند همچنان ادامه دارد و این هفته نیز شاهد تریلر جدیدی از بازی هستیم.  

این تریلر سینمایی گاسفرد، پادشاه جنگجویان اسکاندیناوی نورثامبریا را در خط مقدم جنگ نمایش می‌دهد. گاسفرد که زندگی خود را با بردگی آغاز کرده، حال به پادشاه بزرگی بدل شده است که بر آنگلوساکسون‌ها حکومت می‌کند و در تلاش است تا رفاه و آبادانی را در سرزمین خود برقرار سازد. شما می‌توانید این تریلر جذاب را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

گاسفرد تنها پادشاه قابل بازی نخواهد بود و «آلفرد بزرگ» و «پادشاه سینا» نیز از پادشاهان قابل بازی خواهند بود

گاسفرد تنها پادشاه قابل بازی در Total War Saga: Thrones of Britannia نخواهد بود و پیش از این «آلفرد بزرگ» (Alfred the Great)، پادشاه وسکس و «پادشاه سینا» (King Sinna) با انتشار تریلرهای سینمایی جداگانه‌ای معرفی شدند که هر یک قدرت‌های پادشاهی خاصی دارند. بازی Total War Saga: Thrones of Britannia محصولی از پروژه Total War Saga استودیو کریتیو اسمبلی و کمپانی سگا به شمار می‌آید که در آبان‌ماه امسال معرفی شد. این نسخه فرعی بر اساس وقایع تاریخی خاص و در سبک استراتژی همزمان (RTS) در حال توسعه است و برخلاف نسخه‌های تاریخی مجموعه توتال وار که روی دوره‌های بلند‌مدت تمرکز دارند، بر وقایع خاصی متمرکز است که تاثیرات بزرگی در سیر تاریخ داشته‌اند.

بازی Total War Saga: Thrones of Britannia در تاریخ سی فروردین‌ماه (۱۹ آوریل) با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای کامپیوتر منتشر می‌شود و کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، از ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد و می‌توانند این بازی استراتژی را با قیمت ۳۵.۹۹ دلار تهیه کنند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده