نویسنده: حسین صدری
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

لباس‌های ویژه پیش خرید بازی Spider-Man در طول بازی هم قابل دستیابی هستند

اگر نگران از دست دادن لباس‌های ویژه پیش خرید بازی Spider-Man هستید، جای نگرانی نیست، چرا که می‌توانید این لباس‌ها را در طول بازی هم به دست بیاورید.

بازی Spider-Man، ساخته‌ی استودیوی Insomniac Games این روزها برای خیلی‌ها به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال تبدیل شده است. پیرامون انتشار اطلاعات زیادی از این بازی در روزهای گذشته، سازندگان آن نیز از طریق تویتر اطلاعات مهمی را درباره‌ی مسائل مختلفی چون بسته‌های الحاقی و محتوای اضافی بازی ارائه کردند.

اول از همه باید گفت که اگر شما بازی را پیش خرید نکرده باشید، باز هم از دریافت لباس‌های مخصوص پیش‌خرید بازی باز نخواهید ماند. در صورتی که شما بازی را پیش‌خرید کنید، می‌توانید این لباس‌ها را هنگامی که بازی به شما این اجازه را بدهد به تن کنید (این جمله به این معنا است که قرار نیست از همان ابتدا و بی‌مقدمه بتوانید از لباس‌ها استفاده کنید). اگر شما بازی را پیش خرید نکرده باشید هم جای نگرانی نیست. چرا که می‌توانید بعدا در جریان گیم‌پلی هم این لباس‌ها را باز کرده و از آن‌ها استفاده کنید. با این که این لباس‌ها احتمالا به شخصیت‌های مختلفی از دنیای کمیک‌های اسپایدرمن تعلق دارند اما صدا پیشه او با تغییر ظاهر مرد عنکبوتی عوض نخواهد شد؛ یوری لاونتال وظیفه صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد.

اطلاعات دیگری هم درباره‌ی بسته‌های الحاقی پس از عرضه‌ی بازی منتشر شد. طبق این اطلاعات، یک سری از ماموریت‌های داستانی با عنوان «شهری که هیچ‌گاه نمی‌خوابد» برای بازی برنامه‌ریزی شده تا مدتی پس از عرضه‌ به صورت DLC به بازی اضافه شود. این ماموریت‌های سه قسمتی قرار است در بسته‌های Collector’s Edition و Digital Deluxe Edition قرار بگیرند. در صورتی که قصد ندارید هیچ‌کدام از این بسته‌ها را تهیه کنید باز هم جای نگرانی نیست و این سه ماموریت به صورت جداگانه قابل خرید خواهند بود. هرچند هنوز بهای دقیقی برای آن‌ها مشخص نشده است.

در حال حاضر مشخص نیست که بازی از سیزن پس بهره خواهد برد یا خیر. اینسامنیاک در پاسخ به این سوال صرفا از عبارت «گوش به زنگ باشید» استفاده کرد. تم پلی استیشن 4 این بازی هم طبق گفته‌ها قرار است در تابستان پیش‌رو برای دانلود در فروشگاه پلی استیشن قرار بگیرد.

سوال‌های بی‌شمار دیگری نیز درباره‌ی این بازی وجود دارد و طرفداران همچنان دوست دارند از این بازی بیشتر بدانند. اینسامنیاک در پاسخ به این سوال که «آیا بازی قرار است تا موقع انتشار در سکوت خبری بماند؟» این گونه پاسخ می‌دهد: «در واقع E3 هم چیز مهمی است!»

این سخن نشان می‌دهد بازی قرار است در نمایشگاه E3 2018 نیز نمایش مهمی داشته باشد.

در روزهایی که گذشت، اطلاعات فراوانی درباره‌ی جزئیات گیم‌پلی بازی منتشر شد و همچنین تکلیف احتمال عرضه‌ی بازی برای ایکس باکس وان نیز توسط اینسامنیاک برای همیشه روشن شد. در کنار همه‌ی این موارد تایید شده که بازی قرار نیست هیچ‌گونه پرداخت درون برنامه‌ای داشته باشد. اگر به شخصیت اسپایدرمن و بازی‌هایی که با محوریت این شخصیت تولید شده‌اند علاقه دارید می‌توانید مقاله‌ی «نگاهی به بازی های ساخته شده با محوریت Spider-Man» را در زومجی مطالعه کنید.

بازی Marvel’s Spider-Man قرار است تا در تاریخ هفتم ماه سپتامبر (شانزدهم شهریور ماه ۹۷) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 راهی بازارهای جهانی شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده