نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۴

فستیوال Spring Blossom بازی Monster Hunter World آغاز شد

کمپانی کپکام از آغاز فستیوال Spring Blossom Fest بازی Monster Hunter World خبر داد که بسته‌های الحاقی تزئینی و محتوای رایگانی را به همراه می‌آورد. 

در اواخر اسفندماه سال گذشته کمپانی Capcom جزئیات رویدادهای بهاری بازی Monster Hunter World را اعلام کرد که در میان آنها فستیوال Spring Blossom Fest نیز به چشم می‌خورد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی کپکام این فستیوال بهاری را در دسترس قرار داده است.

برای تجربه این رویداد به اتصال اینترنت نیاز است، اما این رویداد ابزارها، ماموریت‌ها و موارد درخور زیادی را در اختیار می‌گذارد. کمپانی کپکام همچنین تریلرهای جدیدی را منتشر کرده است که بسته‌های الحاقی حاوی آیتم‌های تزئینی را که به مناسبت فستیوال Spring Blossom Fest در دسترس قرار گرفته است، به نمایش در می‌آورد.

در کنار تریلرها، کمپانی کپکام برنامه زمانبندی ماموریت‌های رویدادی و چالشی بازی تا تاریخ سی فروردین‌ماه (۱۹ آوریل) را منتشر کرده است که ماموریت‌های بازی تا هفته‌های آتی را نشان می‌دهد و شما می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

Event Quest Schedule Monster Hunter World

کپکام اخیرا بروزرسانی بزرگی برای بازی Monster Hunter World منتشر کرده که در آن Deviljho، هیولای قدیمی مجموعه مانستر هانتر به بازی اضافه شده است. متعادل‌سازی قدرت تقریبا تمام انواع سلاح‌ها از دیگر مواردی بود که این بروزرسانی به بازی اضافه کرد.

بازی Monster Hunter World در تاریخ ششم بهمن‌ماه ۱۳۹۶ (۲۶ ژانویه ۲۰۱۸) منتشر شد و در حال حاضر در پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Monster Hunter: World را می‌توان شروعی تازه برای سری Monster Hunter دانست که واقعا نیاز به تغییرات اساسی داشت. کپکام به‌خوبی توانست با ساخت World این تغییرات را اعمال کرده و هواداران بی‌شماری را سمت این مجموعه بکشاند. با اینکه Monster Hunter: World مشکلاتی را به دوش می‌کشد ولی نمی‌توان منکر جذابیت و سیستم گیم‌پلی غنی و اعتیادآورش شد که می‌تواند ساعت‌ها و ماه‌ها شما و دوستان‌تان را سرگرم کند.

شما می‌توانید تریلرهای مربوط به فستیوال Spring Blossom Fest را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده