نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

تصاویر جدیدی از بسته The War Machine بازی Call of Duty: WWII منتشر شد

استودیو Sledgehammer Games تصاویر جدیدی از بسته الحاقی The War Machine بازی Call of Duty: WWII منتشر کرد.

اواخر هفته گذشته کمپانی اکتیویژن بسته الحاقی بعدی بازی Call of Duty: WWII را با نام The War Machine معرفی کرد، اما در آن زمان تنها چند تصویر از نقشه‌های جدید منتشر شد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو اسلج همر گیمز تصاویر جدیدی را از نقشه‌های بسته The War Machine به اشتراک گذاشته است.

یکی از این تصاویر نقشه مصر بازی را که در شهر جیزه جریان دارد، از زاویه دیگری به نمایش درمی‌آورد و این‌بار طرفداران به جای مجسمه ابوالهول (مجسمه اِسفینکس) شاهد توپی جنگی هستند؛ اگرچه با شناختی که از مجموعه Call of Duty داریم، این توپ احتمالا جنبه نمایشی دارد و قابل استفاده نخواهد بود.

Call of Duty: WWII

همچنین یک تصویر جدید از نقشه جدید بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII که با نام The Shadowed Throne شناخته می‌شود، منتشر شده است که وقایع آن در شهر نابودشده و سوخته برلین، آلمان اتفاق می‌افتد.

Call of Duty: WWII

علاوه بر تصاویر جدید، استودیو Sledgehammer Games از ویژگی جدیدی با نام AFK Timer برای حالت War Mode رونمایی کرد که بازیکنان را پس از پنج دقیقه فعالیت نداشتن در یک مسابقه به صورت خودکار به صفحه اصلی هدایت می‌کند. این ویژگی قطعا یک ویژگی متعارف برای بازی‌های چندنفره به شمار می‌آید و بسیار خوب است که می‌بینیم نهایتا به بازی اضافه شده است.

به دلیل قرارداد انحصاری بین دو کمپانی Activision و سونی، بسته The War Machine ابتدا در تاریخ بیست و یکم فروردین‌ماه (۱۰ آوریل) برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و احتمالا با فاصله‌ای یک ماهه روی ایکس باکس وان و پی سی هم در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین این بسته به صورت مجزا ۱۵ دلار قیمت دارد و البته خریداران سیزن پس ۵۰ دلاری بازی هم بدون پرداخت هزینه اضافی آن را دریافت می‌کنند.

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ دوازدهم آبان‌ماه ۱۳۹۶ (۳ نوامبر ۲۰۱۷) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

سازندگان Call of Duty: WWII پیش از انتشار آن، وعده بازگشت به ریشه‌های سری را داده بودند و خب می‌توان گفت که تا حدود زیادی در این کار موفق شده‌اند. پرداختن به جنگ جهانی دوم باعث شده تا بازی بتواند داستانی خوب و یک کمپین سرگرم‌کننده را ارائه کند. از طرف دیگر، بخش زامبی هم پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشته و شاید اگر اسلج‌همر می‌توانست تجربه چندنفره بهتری را هم در بازی خلق کند، شاهد اثری بی‌نقص بودیم.

شما می‌توانید دیگر اخبار مرتبط با بازی Call of Duty: WW2 را از صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده