نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

دواین جانسون احتمالا در فیلم Fast and Furious 9 حضور ندارد

به نظر می‌رسد که مشکلات دواین جانسون و وین دیزل به پایان نرسیده است و احتمالا در فیلم Fast and Furious 9 شاهد بازگشت جانسون نخواهیم بود.

سال گذشته، شرکت یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران جدید فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین ۹) را تایید و اعلام کرد که این فیلم قرار است با یک سال تاخیر اکران شود. با این حال، هنوز فهرست رسمی بازیگران جدیدترین قسمت مجموعه سریع و خشمگین (Fast and Furious) اعلام نشده است و مشخص نیست که قرار است کدامیک از بازیگران اصلی در این فیلم بازگردند. با این حال، پس از درگیری دواین جانسون و وین دیزل در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)، بسیاری منتظر هستند که ببینند آیا جانسون در قسمت نهم این مجموعه بازخواهد گشت یا خیر. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است در فیلم Fast and Furious 9 شاهد بازگشت شخصیت محبوب لوک هابز نباشیم. در جریان یک مصاحبه اختصاصی با رولینگ استون، جانسون گفت که ممکن است در نهمین قسمت از فیلم Fast and Furious حضور نداشته باشد. او گفت:

من در حال حاضر کاملا مطمئن نیستم و تمرکز من اکنون روی فیلم اسپین آف سریع و خشمگین است که مراحل پیش تولید آن به خوبی در حال پیشرفت است.

Fast and Furious

پیش از این در اردیبهشت سال گذشته، یونیورسال ساخت فیلم فرعی مجموعه سریع و خشمگین را تایید کرده بود. در این فیلم قرار است شاهد حضور دواین جانسون در نقش لوک هابز و جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو باشیم. به نظر می‌رسد که مشکلات دواین جانسون با وین دیزل، بازیگر نقش دومنیک تورتو، هنوز حل نشده باشد و به همین دلیل است که جانسون از حضور در فیلم Fast and Furious 9 مطمئن نیست. این دو بازیگر زمان زیادی را با یکدیگر نبوده‌اند و طی این مدت تنها در کنفرانس‌های خبری و فرش قرمز فیلم The Fate of the Furious با یکدیگر ارتباط داشته‌اند و او در ادامه توضیح داد که آن‌ها در هیچ صحنه‌ای از فیلم با یکدیگر همزمان حضور نداشته‌اند. جانسون گفت:

این درست است. ما هیچ صحنه‌ای با یکدیگر نداشته‌ایم.

با این حال، جانسون اعتقاد دارد که او و دیزل در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم The Fate of the Furious به یک درک متقابل رسیده بودند. جانسون در ادامه گفت:

من و وین چند مورد جر و بحث از جمله یک رویارویی مهم و چهره تو چهره در تریلرم (مکان استراحت بازیگران و عوامل در سر صحنه فیلمبرداری) داشتیم و چیزی که من متوجه شدم این است که ما تفاوتی مهم و فلسفی در رویکردمان در مورد همکاری و ساخت فیلم داشتیم. مدتی طول کشید تا این موضوع را درک کنم؛ اما با وجود اینکه نمی‌دانم با او بار دیگر همکاری خواهم کرد یا خیر، برای شفاف شدن این موضوع از او سپاسگزارم.

Fast and Furious

اسپین آف فیلم Fast and Furious که در حال حاضر نام رسمی ندارد، قرار است در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم Fast and Furious 9 قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. فیلم Rampage (رمپیج) و فیلم Skyscraper (آسمان‌خراش)، فیلم‌های دواین جانسون در سال ۲۰۱۸ خواهند بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده