نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

انتشار تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Avengers: Infinity War

به مناسبت نزدیک شدن به زمان اکران فیلم Avengers: Infinity War، مارول تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار است. در این تبلیغ تلویزیونی که به مناسبت نزدیک بودن به زمان اکران جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول منتشر شده، شاهد تصاویر جدیدی از جمله اشاره به سرنوشت احتمالی لوکی و اولین ملاقات دکتر استرنج با تونی استارک که تقریبا با اون چیزی که انتظارش را داشتیم تفاوت دارد، هستیم. کمتر از ۴ روز دیگر فیلم Avengers: Infinity War به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و در این فیلم قرار است شاهد تلاش و مبارزه انتقام جویان با تانوس برای جلوگیری از تکمیل دستکش بی‌نهایت باشیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، صداپیشه شخصیت کوروس گلایو، از اعضای فرقه سیاه در فیلم Avengers: Infinity War رسما تایید شده است. با اینکه اخیرا شایعه شده بود پیتر دینکلیج، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، صداپیشگی این شخصیت را بر عهده داشته است؛ اما برادران روسو تایید کردند که شخص دیگری صداپیشگی این شخصیت را بر عهده دارد. این دو برادر تایید کردند که مایکل جیمز شاو صداپیشه شخصیت کوروس گلایو در فیلم Avengers: Infinity War بوده و موشن کپچر صورت این شخصیت را نیز بر عهده داشته است. طبق آمارهای منتشر شده، فیلم Infinity War ممکن است در سه روز اول اکران خود رکورد افتتاحیه گیشه را که در حال حاضر در اختیار فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) است، بشکند.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل امسال (۷ اردیبهشت) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده