// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

بهترین فیلم‌های اکشنی که هر سال باید تماشا کنید

در این قسمت از تاپ فایو ویدیویی زومجی، پنج فیلمی را معرفی می‌کنیم که به خاطر اکشن ناب‌شان، می‌توانید هر سال به تماشای دوباره‌ی آن‌ها بنشینید.

فارغ از ژانرهای سینمایی و روایت‌های گوناگونی که در دنیای هنر هفتم مشاهده می‌کنیم، وقتی فیلم‌ها بیشتر از حد و اندازه‌ی مشخصی جذاب می‌شوند و دوست‌داشتنی به نظر می‌رسند، با آثاری مواجه می‌شویم که نه تنها ارزش یک بار وقت گذاشتن را دارند، بلکه می‌شود هر سال به تماشای‌شان نشست و بعد از بارها و بارها دیدن ثانیه‌های‌شان، از آن‌ها خسته نشد و همچنان دوست‌داشتنی خطاب‌شان کرد. این وسط اما سینمای اکشن که همیشه در بهترین جلوه‌های خود، ارائه‌دهنده‌ی تجربه‌های لذت‌بخش و هیجان‌آوری بوده که حتی فارغ از داستان‌گویی و شخصیت‌پردازی می‌توان به تحسین آن‌ها پرداخت، سهم ویژه و به خصوصی دارد. چرا که در این سینما به وفور می‌شود جلوه‌هایی از خشونت، دیوانه‌بازی‌های عجیب‌وغریب و سکانس‌های تعقیب و گریز و مبارزاتی را دید که گذر زمان، فقط و فقط باعث پر رنگ شدن ارزش‌های‌شان در ذهن‌مان می‌شوند. از روانی‌بازی‌های «مد مکس: جاده‌ی خشم» (Mad Max: Fury Road) که حتی فکر کردن به سکانس‌هایش برخی از ما مخاطبان را هیجان‌زده می‌کند تا اکشن خواستنی و پرشده از سلاح‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای که در دنیای Mission Impossible پیدا می‌کنیم. زومجی نیز با توجه به همین جلوه‌های هیجان‌انگیز سینمای اکشن، در این قسمت از تاپ فایو که نخستین بار در اپیزود ۳۰ «فریم» تقدیم‌تان شد، پنج فیلم اکشن برتری که هر سال می‌توانید به بازبینی آن‌ها بپردازید و نگرانی خاصی درباره‌ی تکراری نشدن‌شان نداشته باشید را رتبه‌بندی می‌کند.

اگر به دنبال به‌‌ روز ترین لیست فیلم‌های اکشن هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین فیلم های اکشن 2020 را بخوانید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

«فریم»، برنامه‌ی ویدیویی و اختصاصی زومجی برای جهان سینما و تلویزیون است که چهارشنبه شب‌های هر هفته، با آیتم‌های جذاب و گوناگون، به استقبال از دوست‌داران هنر هفتم می‌رود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده