نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۳

مکنزی دیویس به جمع بازیگران فیلم Terminator اضافه شد

کمپانی پارامونت پیکچرز از اضافه شدن مکنزی دیویس به جمع بازیگران فیلم ترمیناتور ۶ (Terminator 6) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی پارامونت پیکچرز از حضور مکنزی دیویس در فیلم Terminator 6 خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، این بازیگر ۳۰ ساله کانادایی قرار است نقش یک شخصیت جدید که نقش مقابل آرنولد شوارزنگر نیز هست، را در قسمت جدید فیلم The Terminator (ترمیناتور) بازی کند. فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار قرار است از تابستان سال ۲۰۱۸ آغاز شود. دیویس یکی از گزینه‌های تیم میلر برای بازی در نقش دومینو در فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) نیز بود که او مدتی بعد پروژه ساخت این فیلم را ترک کرد و نقش دومینو نیز به زازی بیتز رسید. دیویس بیشتر برای بازی در سریال Black Mirror (آینه سیاه)، سریال Halt and Catch Fire (هالت اند کچ فایر)، فیلم The Martian (مریخی) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، شناخته شده است.

فیلم Tully (تالی) نیز جدیدترین فیلمی است که دیویس در آن حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. کارگردانی فیلم Terminator 6 که قرار است در زمان اکران نام دیگری داشته باشد، بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) خواهد بود و آرنولد شوارزنگر و لیندا همیلتون برای ایفای نقش دوباره در این فیلم باز خواهند گشت. قسمت جدید فیلم Terminator قرار است دنباله مستقیم فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) باشد و داستان و اتفاقات قسمت سوم تا پنجم این مجموعه که شامل سه فیلم Terminator 3: Rise of the Machines (ترمیناتور ۳: خیزش ماشین‌ها)، فیلم Terminator Salvation (ترمیناتور رستگاری) و فیلم Terminator Genisys (ترمیناتور: پیدایش) می‌شود، را کاملا نادیده خواهد گرفت.

Mackenzie Davis

جیمز کامرون که کارگردانی دو قسمت اول فیلم Terminator را بر عهده داشته است، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در قسمت جدید این مجموعه باز خواهد گشت. کمپانی اسکای‌دنس مسئولیت ساخت این فیلم را بر عهده دارد و این فیلم قرار است توسط کمپانی پارامونت منتشر شود. در ماه مهر امسال، رابرت پاتریک، بازیگر شخصیت ربات تی-1000 اعلام کرده است که او احتمالا در فیلم Terminator 6 باز خواهد گشت. دیوید اس. گویر، چارلز اچ. اگلی و جاش فریدمن، اعضای اتاق نویسندگان قسمت جدید فیلم Terminator را تشکیل می‌دهند و فیلمنامه نهایی این فیلم توسط بیلی ری، نویسنده فیلم The Hunger Games (عطش مبارزه)، نوشته شده است.

فیلم Terminator 6 قرار است در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده