نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵

آپدیت 5.50 کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد

آپدیت 5.50 پلی استیشن 4 با حجمی در حدود ۴۵۰ مگابایت دقایقی پیش منتشر شد. در ادامه با زومجی و جزییات آن آپدیت همراه باشید.

سونی از چندی پیش نسخه بتای آپدیت 5.50 پلی استیشن 4 را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده بود و حال امروز، آپدیت جدید PS4 به صورت عمومی هم منتشر شده و قابل دانلود است. این آپدیت حجمی در حدود ۴۵۰ مگابایت دارد و یکی از ویژگی‌های اصلی آن، اضافه کردن پشتیبانی از Supersampling است که به واسطه آن، افرادی که کنسول پل استیشن 4 پرو داشته اما به تلویزیون 4K دسترسی ندارند، می‌توانند از کیفیت گرافیکی بهتر بازی‌ها روی همان تلویزیون 1080p یا 2K خودشان لذت ببرند. برای بهره بردن از این ویژگی، باید به قسمت تنظیمات در کنسول پلی‌استیشن 4 پرو رفته و سپس به ترتیب گزینه‌های Sound and Screen و سپس Video Output Settings را انتخاب کنید و در نهایت، Enable را بزنید. البته در نظر داشته باشید که عملکرد این ویژگی ۱۰۰ درصد تضمین‌شده نیست و شاید در برخی بازی‌ها، شاهد تغییر خاصی نباشید.

ویژگی مهم بعدی که این آپدیت به کنسول اضافه می‌کند، قابلیت مدیریت زمانی است که کودکان با کنسول بازی می‌کنند. والدین از این پس می‌توانند زمانی را که فرزاندان‌شان صرف بازی با کنسول کرده‌اند مشاهده کرده و حتی از طریق تنظیمات موجود، محدودیت‌هایی هم برای آن‌ها در نظر بگیرند. موارد دیگری از قبیل نشان دادن بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس در یک لیست مجزا در قسمت Library یا مخفی کردن برخی بازی‌ها در قسمت بازی‌های خریداری‌شده از دیگر ویژگی‌های این آپدیت هستند. 

شما می‌توانید لیست کاملی از ویژگی‌های آپدیت 5.50 کنسول PS4 را در پستی که قبلا در زومجی منتشر شده است، مشاهده کنید. 


منبع GearNuke
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده