نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۳

اولین پوستر رسمی فصل دوم سریال Legion منتشر شد

بخش تلویزیونی مارول و شبکه FX اولین پوستر رسمی فصل دوم سریال لژیون (Legion) را منتشر کردند.

کمتر از یک ماه دیگر پخش فصل دوم سریال Legion از شبکه FX آغاز خواهد شد تا بار دیگر شاهد ماجراجویی دیوانه‌وار دیوید هالر با بازی دن استیونز در این سریال فرعی از دنیای افراد ایکس (X-Men) باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی فصل دوم این سریال منتشر شده است. بخش تلویزیونی مارول و شبکه FX اخیرا اولین پوستر رسمی فصل دوم سریال Legion را منتشر کرده‌اند که تمرکز این پوستر روی شخصیت دیوید هالر است. با این حال، هنوز چیز زیادی از اتفاقات فصل دوم این سریال نمی‌دانیم و اولین تریلر منتشر شده از آن تنها به سوالات ما اضافه کرده است. در فصل دوم سریال Legion، دیوید هالر قرار است در برابر اماهل فاروق ملقب به شدو کینگ با بازی نوید نگهبان، قرار بگیرد و با او مبارزه کند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Legion Poster

نوآ هاولی، سازنده سریال Fargo (فارگو)، نیز مانند فصل اول کار ساخت و نوشتن فیلمنامه فصل دوم سریال Legion را بر عهده دارد. علاوه بر ساخت و نوشتن فیلمنامه، هاولی به‌همراه لورن شولر، دانر، سیمون کینبرگ، جف لوب و استن لی، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال حضور دارد. دن استیونز، راشل کلر، آبری پلازا، جامین کلمنت، امبر میدتاندر، بیل اروین، جرمی هریس، جین اسمارت، نوید نگهبان، کوینتون باکلر و کیتی اسلتون، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فصل دوم سریال Legion تایید و اعلام شده است. فصل دوم سریال Legion در ۱۰ قسمت تولید شده است که نسبت به فصل اول آن شاهد افزایش دو قسمتی آن هستیم. فصل اول این سریال در ۸ قسمت تولید و منتشر شده بود. 

ماه گذشته مارول اعلام کرد که پخش هفتگی فصل دوم سریال Legion از تاریخ ۳ آوریل ۲۰۱۸ (۱۴ فروردین ۱۳۹۷) از شبکه FX آغاز خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده