نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

تاریخ پخش فصل دوم سریال Legion اعلام شد

بخش تلویزیونی مارول و شبکه FX با انتشار تصویری، تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال لژیون (Legion) را تایید و اعلام کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Legion رسما تایید و اعلام شده است. بخش تلویزیونی مارول (Marvel) و شبکه FX رسما تایید و اعلام کردند که پخش هفتگی فصل دوم این سریال از تاریخ ۳ آوریل ۲۰۱۸ (۱۴ فروردین ۱۳۹۷) آغاز خواهد شد. همچنین بخش تلویزیونی مارول و شبکه FX تصویری از فصل دوم سریال Legion را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد حضور شخصیت دیوید هالر هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Legion Gets Season 2

ادامه این مطلب ممکن است پایان فصل اول سریال Legion را برای شما فاش کند

 

این تصویر در واقع اشاره‌ای به پایان فصل اول سریال Legion دارد که هالر توسط یک شی ناشناس دزدیده و به یک مکان نامشخص انتقال داده شده است و حال باید او از این مکان و شی ناشناس که اطلاعاتی در حال حاضر در مورد آن در دسترس نیست، فرار کند تا بتواند برای مبارزه با شخصیت شرور و منفی اماهل فاروق که بیشتر با نام شدو کینگ شناخته می‌شود، آماده شود. (پایان اسپویل)

شخصیت لژیون توسط کریس کلیرمونت و بیل سینکیویچ خلق شده که سریال Legion اقتباسی از کامیک‌های شخصیت لژیون در دنیای افراد ایکس (X-Men) است. نوآ هاولی، سازنده سریال Fargo (فارگو)، نیز مانند فصل اول کار ساخت و نوشتن فیلمنامه فصل دوم سریال Legion را بر عهده دارد. علاوه بر ساخت و نوشتن فیلمنامه، هاولی به‌همراه لورن شولر، دانر برایان سینگر، سیمون کینبرگ، جف لوب و استن لی، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال حضور دارد.

با این حال، ماه گذشته شبکه FX اعلام کرد که به علت رسوایی اخلاقی اخیر سینگر، او دیگر نقشی در سریال Legion نخواهد داشت. دن استیونز، راشل کلر، آبری پلازا، جامین کلمنت، امبر میدتاندر، بیل اروین، جرمی هریس، جین اسمارت، نوید نگهبان و کیتی اسلتون، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فصل دوم سریال Legion تایید و اعلام شده است. این سریال داستان دیوید هالر با بازی دن استیونز، را روایت می‌کند که میوتنتی است که در کودکی به بیماری اسکیزوفرنی مبتلا شده است و حال متوجه می‌شود که قدرتمندترین میوتنت جهان است. فصل دوم سریال Legion در ۱۰ قسمت تولید شده است که نسبت به فصل اول آن شاهد افزایش دو قسمتی آن هستیم. فصل اول این سریال در ۸ قسمت تولید و منتشر شده بود. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده