نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

تصویر جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War منتشر شد

اخیرا تصویر جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War منتشر شده که در آن، کاپیتان آمریکا، پلنگ سیاه و دیگر شخصیت‌ها،‌ آماده نبرد در دشت واکاندا هستند.

کمتر از دو ماه دیگر قرار است فیلم فوق العاده مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) روی پرده‌های سینما برود، اما طرفداران دنیای سینمایی مارول هنوز در انتظار انتشار دومین تریلر این فیلم هستند و در حال حاضر مارول زمان مشخصی را نیز برای انتشار دومین تریلر این فیلم اعلام نکرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو تصویر رسمی جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده است. در این تصویر که توسط مجله توتال فیلم منتشر شده، اعضای سابق انتقام جویان را به‌همراه ارتش واکاندا مشاهده می‌کنیم که آماده نبرد با ارتش تانوس در دشت واکاندا هستند. در این تصویر از چپ به راست شخصیت اوکویه با بازی دانای گوریرا، پلنگ سیاه با بازی چادویک بوزمن، کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز، بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون و باکی بارنز با بازی سباستین استن، حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War

ماه آذر امسال، مارول سرانجام اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرد. همچنین ماه گذشته، مارول تریلر Super Bowl این فیلم را که در اصل اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی این فیلم بود، منتشر کرد. انتظار می‌رود که به‌زودی دومین تریلر رسمی این فیلم منتشر شود. همچنین طبق خبری که اخیرا منتشر شده، فیلم Avengers: Infinity War احتمالا با مدت زمان ۱۵۰ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه، به طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل خواهد شد. با این حال، اخیرا مدت زمان جدیدی نیز اعلام شده است که طبق این اطلاعات جدید که از وب‌سایت AMC فاش شده، مدت زمان این فیلم مورد انتظار ۱۵۶ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۳۶ دقیقه خواهد بود. با این حال، مارول هنوز مدت زمان رسمی فیلم Avengers: Infinity War را رسما تایید و اعلام نکرده است.

فیلم Avengers: Infinity War در ابتدا قرار بود در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران شود، اما هفته گذشته مارول در یک اقدام غیر منتظره اعلام کرد که این فیلم قرار است یک هفته زودتر و در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برود. پس از آن، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده