// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی مورد علاقه کوجیما یعنی Framed برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود

بازی Framed و بازی Framed 2، از بازی‌های مورد علاقه هیدئو کوجیما، قرار است با نام Framed Collection به نینتندو سوییچ راه پیدا کند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو استرالیایی لاو‌شک انترتینمنت (Loveshack Entertatinment) اعلام کرد که بازی Framed و بازی Framed 2 در قالب یک مجموعه با نام Framed Collection برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. بازی‌های مذکور برای انتشار در تاریخ نامشخصی از تابستان سال جاری برنامه‌ریزی شده است و هنوز سازندگان قیمت آن را هم مشخص نکرده‌اند.

ازی Framed در سبک معمایی طراحی و در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. این بازی با جلو‌ه‌های سیاه‌ و سفید قصد دارد یک روند کمیک بوکی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. بازی مذکور که توانست امتیازات زیادی را از سوی منتقدان کسب کند، در رویداد IGF 2015 توانست جایزه بهترین طراحی هنری را ازآن خود کند. علاوه بر آن، سازنده سری بازی‌های Metal Gear Solid یعنی هیدئو کوجیما در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد که Framed برای وی بهترین بازی سال بوده است.

نسخه بعدی این بازی یعنی Framed 2 در سال ۲۰۱۷ توسعه یافت. بازی مذکور در حالی که المان‌های نسخه پیشین را در خود جای داده است، همراه با مکانیزم‌های جدید و همچنان موسیقی جاز بسیار زیبا‌یش به دست کاربران رسید. نسخه دوم این بازی نیز با موفقیت‌های بزرگی روبرو شود و برخی از وب‌سایت‌های معتبر دنیا آن را بازی سال ۲۰۱۷ نامگذاری کردند. بازی Framed و Framed 2 هم‌اکنون برای دستگاه‌های آیفون و اندروید در دسترس است و سوییچ اولین کنسولی است که میزبان این بازی می‌شود.

نسخه سوییچ بازی فریمد به کاربران اجازه می‌دهد که با کنترلر‌های این کنسول یعنی جوی‌کان‌ها یا صفحه لمسی به تجربه این بازی بپردازند. گفتنی است که هنوز اطلاعاتی از ویژگی‌هایی که قرار است به طور انحصاری در نسخه سوییچ این بازی جای بگیرد، منتشر نشده است. همچنین بازی فریمد کالشکن نیز برای پی سی، مک و لینوکس نیز در دست ساخت قرار دارد ولی هنوز مشخص نیست که چه زمانی به کامپیوتر‌ها راه پیدا می‌کند. همینطور سازندگان از پورت کردن این بازی روی ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 اخباری منتشر نکرده‌اند.

در خبر‌های دیگر مربوط به سوییچ، چندی پیش سازندگان از سرویس My Nintendo رونمایی کردند که برای اطلاع بیشتر و کاربرد آن می‌توانید به مطلبی در زومجی مراجعه کنید.

نظرات خود را در مورد پورت شدن این بازی روی سوییچ با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده