نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

فیلم Rampage زودتر اکران خواهد شد

در واکنش به تغییر زمان اکران فیلم Avengers: Infinity War، کمپانی برادران وارنر از جلو افتادن تاریخ اکران فیلم Rampage خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر از جلو افتادن زمان اکران فیلم Rampage (رمپیج) با بازی دواین جانسون، خبر داده و این فیلم قرار است یک هفته زودتر به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم مورد انتظار که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون قرار است یک هفته زودتر و در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. منابع نزدیک به کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما می‌گویند که تغییر تاریخ فیلم Rampage واکنشی به جلو افتادن یک هفته‌ای زمان اکران فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) بوده است که هفته گذشته مارول و والت دیزنی اعلام کردند که این فیلم قرار است به‌جای اکران در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷)، اکنون قرار است یک هفته زودتر و در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود

بدین ترتیب، فاصله اکران فیلم Rampage و فیلم Avengers: Infinity War به دو هفته افزایش یافت و برادران وارنر امیدوار است که این فیلم بتواند عملکرد خوبی را در گیشه داشته باشد. همچنین فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ که دیگر فیلم کمپانی برادران وارنر است، قرار است دو هفته پیش از اکران فیلم Rampage به روی پرده‌های سینما برود. همچنین در این تاریخ، فیلم Rampage باید با فیلم‌هایی چون فیلم Borg vs McEnroe (علیه مک‌انرو)، فیلم The Miracle Season، فیلم Overboard و فیلم Truth or Dare (حقیقت یا جرئت) در گیشه رقابت کند. علاوه بر این، کمپانی برادران وارنر پوستر بین المللی جدیدی از فیلم Rampage را منتشر کرده است که در این پوستر شاهد حضور هر سه هیولای فیلم به‌همراه شخصیت دواین جانسون هستیم. در این پوستر هر سه هیولای فیلم که شامل یک گوریل نقره‌ای رنگ، یک گرگ پرنده و یک تمساح می‌شود، در یک نمای کلی قابل مشاهده هستند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Rampage Poster

فیلم Rampage بر اساس یک بازی با همین نام که توسط میدوی گیمز تولید و منتشر شده، ساخته شده است. در بازی چندنفره Rampage سه بازیکن می‌توانستند بازی کنند. سه بازیکن در طول بازی کنترل شخصیت‌های انسانی بازی را بر عهده داشتند و می‌توانستند به سه حیوان مارمولک، گوریل و گرگ نیز تبدیل شوند و هرچیزی را در شهر نابود کنند. این بازی در ادامه برای کنسول پلی‌استیشن 2 نیز منتشر شده است. دواین جانسون، جفری دین مورگان، نائومی هریس، جو منگنیلو، مالین اکرمان، جیک لیسی، مارلی شلتن، جک کواید، مت آلفردا و پی. جی. برن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rampage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده برد پیتون، کارگردان فیلم San Andreas (سن آندریاس) و فیلم Journey 2: The Mysterious Island (سفر ۲: جزیره اسرارآمیز)، بوده است. همچنین رایان انگل، رایان کاندال و کارلتون کیوس کار نوشتن فیلمنامه فیلم Rampage را بر عهده داشته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده