نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

اولین پوستر فیلم Christopher Robin منتشر شد

کمپانی والت دیزنی اولین پوستر فیلم Christopher Robin را منتشر و اعلام کرد که امروز اولین تصاویر رسمی این فیلم منتشر خواهد شد.

روز گذشته و در حاشیه برگزاری مراسم اسکار 2018، کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی اولین پوستر رسمی فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین) را منتشر کرده است. در این پوستر شخصیت وینی د پو، یکی از شخصیت‌هایی که توسط آلن الکساندر میلن خلق شده، حضور دارد که یک کلاه بر سر دارد و به کیفی که روی آن یک چتر قرار دارد تکیه کرده و خوابیده است و به نظر می‌رسد که این وسایل متعلق به کریستوفر رابین باشد. علاوه بر این،‌ دیزنی اعلام کرد که طی امروز اولین تصاویر رسمی این فیلم لایو اکشن منتشر خواهد شد که انتظار می‌رود امروز شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Christopher Robin باشیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Christopher Robin Poster

فیلم Christopher Robin داستان بزرگسالی شخصیت کریستوفر رابین با بازی ایوان مک‌گرگور، را روایت می‌کند که دیگر شادی گذشته را ندارد و تمام تخیلات خود را از دست داده است. وینی د پو و دیگر شخصیت‌های مجموعه و دنیای The Hundred Acre Wood به دنبال یافتن کریستوفر رابین و کمک به او هستند و تصمیم دارند تا به او سحر و جادوی محل زندگی خود را یادآوری کنند. کارگردانی این فیلم بر عهده مارک فورستر، کارگردان فیلم World War Z (جنگ جهانی زد)، بوده است. ایوان مک‌ گرگور در نقش کریستوفر رابین، هایلی اتول در نقش اولین رابین (همسر کریستوفر) و مارک گیتیس در نقش جایلز (رئیس کریستوفر)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Christopher Robin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین جیم کامینگز، نیک محمد، براد گارنت، کریستن اندرسون-لوپز و وایات هال، نیز صداپیشگی شخصیت‌های این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Christopher Robin برای اکران در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۱۸ (۱۲ مرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده