نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

انتشار اولین تیزر تریلر فیلم Mary Poppins Returns با بازی امیلی بلانت

کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) با بازی امیلی بلانت را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بامداد امروز و در حاشیه فرش قرمز مراسم اسکار 2018، کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر فیلم Mary Poppins Returns را منتشر کرده است. در این تیزر تریلر که زمان آن حدود ۹۰ ثانیه است، شاهد نمایش تصاویر رسمی جدیدی از این فیلم مورد انتظار کریسمس سال ۲۰۱۸ هستیم. در پایان تریلر شاهد بازگشت مری پاپینز با بازی امیلی بلانت هستیم. با این حال، حضور مری پاپینز در این تریلر بسیار کوتاه است و انتظار می‌رود که در تریلرهای رسمی بعدی فیلم شاهد نمایش اتفاقات بیشتری از دنباله فیلم Mary Poppins باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تیزر تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، والت دیزنی پوستر جدیدی از فیلم Mary Poppins Returns را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Mary Poppins Returns Poster

امیلی بلانت در نقش مری پاپینز، لین-منیول میراندا در نقش جک، بن ویشاو در نقش مایکل بنکس، امیلی مورتیمر در نقش جین بنکس، جولی والترز در نقش الن، مریل استریپ در نقش تاپسی، کالین فرث در نقش ویلیام ودرال ویلکینز، دیک ون دایک در نقش آقای داوز جونیور و آنجلا لنسبوری در نقش بانوی بادکنکی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mary Poppins Returns حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده راب مارشال، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته) و فیلم Into the Woods (به سوی جنگل)، بوده و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Mary Poppins Returns نیز بر عهده دیوید مگی بوده است.

فیلم Mary Poppins به کارگردانی رابرت استیونسون، در سال ۱۹۶۴ به‌روی پرده‌های سینما رفت. در این فیلم موزیکال که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر پی. ال. تراورس بود، جولی اندروز نقش مری پاپینز را بازی کرد. اتفاقات فیلم اول در سال ۱۹۱۰ جریان داشت و اتفاقات دنباله آن قرار است ۲۰ سال پس از اتفاقات فیلم اول در سال ۱۹۳۰ جریان داشته باشد. مری پاپینز بار دیگر به محله چری تری لین بازگشته که در آن جین و مایکل بنکس دیگر یک بچه نیستند و بزرگ شده‌اند. آن‌ها با سه بچه به‌نام‌های آنابل، جان و جرج به‌همراه الن که سرایدار خانه است، زندگی می‌کنند. پس از بازگشت مری پاپینز، شاهد ماجراجویی جدید او و خانواده بنکس به‌همراه جک هستیم.

فیلم Mary Poppins Returns برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده