// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

بازی Fortnite به رکورد بیشترین بیننده همزمان در یوتیوب دست یافت

بازی فورتنایت در آخرین تورنمنت برگزار شده خود توانست به رکورد‌های جالب دیگری دست یابد.

از زمانی که بازی Fortnite، ساخته‌ی شرکت Epic Games سال قبل منتشر شد، توانست به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ از هر لحاظ به رشد چشمگیری دست یابد؛ بنابراین اصلا تعجب‌آور نخواهد بود که این بازی بتواند از لحاظ تعداد بیننده‌ی استریم‌های زنده نیز به اعداد و ارقام نجومی برسد.

رایان وایت (Ryan Wyatt) سرپرست بخش VR/AR و گیمینگ سایت یوتیوب اعلام کرده است که بازی Fortnite در سراسر جهان محبوب شده است و توانسته از زمان انتشار تاکنون از نظر تعداد تماشاگر در سایت YouTube به اعداد خیره‌کننده‌ای دست یابد؛ تا جایی که این تعداد بیننده حتی در برخی مواقع توانسته از پلتفرم Twitch نیز پیشی بگیرد.

وایت توضیح داد که بازی فورتنایت توانسته رکورد تعداد آپلود ویدیو مرتبط به یک بازی در یک ماه را بشکند؛ در حالی که در همین حین این بازی موفق شده به بالاترین تعداد بیننده استریم زنده‌ی یک بازی نیز دست یابد. این استریم زنده این هفته توسط یک یوتیوبر با نام ElrbuiusOMG پخش شد که طی آن، این یوتیوبر به همراه چند نفر از بهترین بازیکنان فورتنایت توانستند به رکورد ۱.۱ میلیون بیننده به صورت همزمان دست یابند.

حتی بدون در نظر گرفتن استریم پر سروصدای Drake در پلتفرم توییچ که اخیرا برگزار شد، باز هم می‌توان گفت که بازی فورتنایت همچنان در حال رشد و توسعه است؛ مخصوصا با انتشار نسخه‌ی iOS این بازی که به افزایش تعداد بازیکنان آن منجر خواهد شد و به گسترش هرچه بیشتر بازی کمک خواهد کرد.

رایان وایت در توییت خود این گونه نوشت:

بازی فورتنایت در یوتیوب چه تعداد طرفدار دارد؟ این بازی توانست رکورد دار بالاترین تعداد ویدیوی آپلود شده‌ی مرتبط به یک بازی در یک ماه شود. دیروز مسابقه‌ی بتل رویال این بازی توانست رکورد بیش از ۴۲ میلیون بیننده‌ برای یک مسابقه و همچنین رکورد خیره‌کننده‌ی ۱.۱ میلیون بیننده همزمان برای یک استریم را بشکند.

در انتها باید گفت که بازی فورتنایت هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، مک و iOS در دسترس قرار دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده