نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۴

اطلاعاتی از فیلم Duke Nukem با بازی جان سینا منتشر شد

تهیه کنندگان فیلم Duke Nukem (دوک نیوکم) اطلاعات جدید و بیشتری از این فیلم با بازی جان سینا، را منتشر کرده‌اند.

ماه بهمن سال گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت پارامونت پیکچرز در حال مذاکره با جان سینا برای حضور در فیلم Duke Nukem است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات بیشتری از این فیلم که اقتباسی از یک مجموعه بازی ویدیویی است، منتشر شده است. در مصاحبه با CinemaBlend، اندرو فورم و برد فولر، تهیه کنندگان فیلم Duke Nukem، فیلم مستقل شخصیت دوک نیوکم را بی‌پروا، رک و جذاب توصیف کردند. فورم در ادامه گفت که ایده‌هایی در مورد فیلم Duke Nukem وجود دارد که بر خلاف لحن شخصیت دوک نیوکم، فیلم لحن سرگرم‌کننده‌ای داشته باشد. فورم گفت:

شما باید بدانید که چگونه یک مرد سختی‌کشیده و شکست‌خورده را به یک شخصیت سرگرم‌کننده و دوست‌داشتنی تبدیل کنید و در عین حال او باید به طرزی باورنکردنی ظاهر جذاب و خفنی داشته باشد. بنابراین این چیزهایی است که ما در حال مبارزه با آن هستیم و قصد داریم تا جایی که می‌توانیم و در مورد آن امیدوار هستیم، فیلم را سرگرم‌کننده و جذاب تولید و منتشر کنیم. هدف این است که این فیلم، یک فیلم واقعا سرگرم‌کننده باشد.

John Cena

فورم در ادامه گفت که اگر لحن فیلم جواب ندهد، هرگز فیلم Duke Nukem ساخته نخواهد شد. او فیلم Deadpool (ددپول) را به‌عنوان یک مثال از یک فیلم که درک درست و صحیحی از شخصیت اصلی آن وجود داشت، نام برد. فورم گفت:

چگونه ما می‌توانیم لحن فیلم را در مسیری درست و صحیح مانند لحن فیلم Deadpool قرار دهیم؟ من فکر می‌کنم که ما باید این کار را انجام دهیم و اگر فیلم لحن مناسب و درستی نداشته باشد، ما دیگر این فیلم را نخواهیم ساخت.

در ادامه فورم حضور جان سینا را در فیلم Duke Nukem تایید کرد و به نظر می‌رسد که او تنها چند روزی است که رسما با پارامونت پیکچرز برای حضور در این فیلم به توافق رسیده است. با این حال، فورم تایید کرد که این فیلم هنوز فیلمنامه‌ای ندارد و اگر سینا از فیلمنامه راضی نباشد، ممکن است پروژه را ترک کند. فورم گفت:

اگر او فیلمنامه را بخواند و فیلمنامه را دوست نداشته باشد، مطمئن هستم که راه‌هایی وجود دارد که او پروژه را ترک کند؛ اما در حال حاضر او مرد ما است.

duke nukem

بازی Duke Nukem Forever، آخرین نسخه از مجموعه‌ بازی‌هایی ویدیویی The Duke Nukem است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد که با وجود دریافت نقدهای بسیار ضعیف، فروش بسیار خوبی را تجربه کرد. شرکت Gearbox Software که حقوق ساخت سری بازی The Duke Nukem را در اختیار دارد، در سال ۲۰۱۵ به طور رسمی اعلام کرد که در حال ساخت نسخه جدیدی از این مجموعه است و در آن زمان اعلام کرد که این بازی هنوز در مراحل اولیه مفهومی و توسعه قرار دارد. طبق گفته گیرباکس سافت‌ور، نسخه جدید بازی Duke Nukem کاملا جدید و متفاوت خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده