نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

احتمالا جان سینا نقش Duke Nukem را ایفا می‌کند

براساس گزارشات جدید، به نظر می‌رسد که جان سینا برای حضور در فیلم Duke Nukem در حال مذاکره است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جان سینا برای ایفای نقش در اثری جدید که محوریت آن درباره بازی Duke Nukem است، وارد مذاکره شده و به نظر می‌رسد که قرار است در صورت توافق، نقش خود شخصیت اصلی را ایفا کند. منبع اصلی این گزارش جدید، سایت خبری هالیوود ریپورتر بوده که در طی این گزارش اعلام شده این فیلم که شخصیت اصلی آن کاراکتر بازی‌های ویدئویی است، قرار است توسط کمپانی پارامونت پیکچرز و همچنین کمپانی تهیه کنندگی مایکل بی یعنی استودیو Platinum Dunes تهیه و تولید شود.

سایت خبری هالیوود ریپورتر در ادامه گزارش خود عنوان کرده که فیلم اختصاصی دوک نوکم در حال حاضر، در حال گذراندن مراحل ابتدایی تولید خود است. پس از آنجایی که هنوز وارد مرحله خاصی نشده، هنوز هم هیچ کارگردان و تیم بازیگری‌ای برای آن انتخاب نشده است؛ اگرچه گزارش شده که عوامل سازنده در حال حاضر جستجوی خود را برای یافتن یک نویسنده مناسب آغاز کرده‌اند. همچنین از طرف دیگر اصلا مشخص نیست که به جز جان سینا، چه بازیگران دیگری برای ایفای نقش شخصیت اصلی در نظر گرفته شده‌اند. اگرچه شاید بازیگران دیگر هم توانایی ایفای این نقش را داشته باشند، اما بین جان سینا و نوک دوکم شباهت‌های زیادی وجود دارد.

جان سینا و کمپانی پارامونت پیشتر هم سابقه همکاری با یکدیگر را داشته‌اند؛ سینا برای ایفای نقش در فیلم Daddy's Home 2 (خانه بابا 2) با پارامونت وارد همکاری شده بود. او همچنین قرار است در یکی از نسخه‌های فرعی سری فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) یعنی فیلم Bumblebee (بامبلبی) به ایفای نقش بپردازد. او آثار دیگری همچون فیلم Trainwreck (فاجعه) را در لیست آثار سینمایی خود دارد. همچنین او چندی پیش در زمینه صداپیشگی نیز در انیمیشن Ferdinand (فردیناند)، صداپیشگی شخصیت اصلی آن یعنی همان فردیناند را برعهده داشته است.

John Cena

سری بازی‌های ویدیویی Duke Nukem چندین سال است که در خواب عمیقی فرو رفته و آخرین نسخه آن در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. اگرچه آخرین نسخه آن یعنی بازی Duke Nukem Forever فرپش خوبی داشت اما انتقادات شدیدی که به آن وارد شد، باعث شد که نزدیک به هفت سال از چنین بازی‌ای بی‌خبر باشیم. کمپانی Gearbox Software که حق و حقوق ساخت سری بازی The Duke Nukem را در اختیار داشت، در سال ۲۰۱۵ به طور رسمی اعلام کردند که در حال ساخت نسخه جدیدی در این مجموعه هستند و در آن زمان در مرحله طراحی‌های اولیه بودند. به گفته این کمپانی، نسخه جدید کاملا جدید و متفاوت خواهد بود.

رندی پیچفورد، رئیس کمپانی گیرباکس در مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۱۵ برگزار شده بود اینگونه درباره نسخه جدید بازی خود صحبت کرد:

ما مراحل اولیه‌ی نسخه‌ی جدید را سپری کرده‌ایم و فکر می‌کنم چالش اصلی آن‌جاست. به نظر من راه سریع‌تر این است که یک استودیوی مناسب به ساخت بازی علاقه نشان دهد تا بتوانیم با آن‌ها همکاری کنیم. من فکر می‌کنم این یک مشکل چالش برانگیز است. با این حال من یک چیز را به شما می‌گویم، زمانی که بالاخره این اتفاق افتاد و ساخت نسخه جدید به پایان رسید، بدون هیچ شک و شبهه‌ای مطمئنم که تمامی افرادی که در این صنعت هستند سر خود را برگردانده و توجه خود را به آن جلب می‌کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده