// شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

زمان پری لود بازی Far Cry 5 مشخص شد

کاربران ایکس‌باکس وان و ویندوز از هم‌اکنون می‌توانند بازی Far Cry 5 را دانلود کنند و کاربران پلی استیشن 4 باید تا پنج فروردین منتظر بمانند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) سازنده و ناشر بازی Far Cry 5، جزئیات پری لود این بازی را مشخص کرد. کاربران کامپیوتر هم‌اکنون می‌توانند بازی Far Cry 5 را دانلود کنند و آماده تجربه در هفت فروردین ماه شوند. پری لود نسخه Xbox One هم چند روزی است که آغاز شده است.

در این میان کاربران PS4 باید کمی صبر کنند و از نیمه شب پنج فروردین (۲۵ مارس) به وقت محلی اقدام به دانلود بازی Far Cry 5 کنند. قطعا عده‌ی زیادی از کاربران منتظر تجربه بازی Far Cry 5 هستند زیرا این نسخه جاه‌طلبانه‌تر از نسخه قبلی ظاهر شده و همگی امید داریم تا این نسخه بتواند به اثری موفق و خاطره‌انگیز تبدیل شود.

اگر اطلاعات دقیقی از دنیای Far Cry 5 ندارید، می‌توانید پیش‌نمایش زومجی از این بازی را مطالعه کنید. از دیگر اخبار منتشر شده حول بازی Far Cry 5 می‌توان به مدت زمان این بازی اشاره کرد. دن هی، تهیه کننده اجرایی بازی Far Cry 5 اعلام کرده بود که این بازی حداقل ۲۵ ساعت گیم‌پلی در بخش داستانی دارد. همچنین وی در ادامه به این مورد اشاره کرد بود که همه این موارد به شیوه بازی کردن شما در بازی بستگی دارد و با انجام کارهای مختلف نظیر ماهیگیری یا شکار، می‌توانید این زمان را افزایش یا کاهش دهید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده