// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

بازی های گوگل پلی را بدون دانلود کردن تجربه کنید

در جریان رویداد Game Developers Conference ویژگی Google Play Instant توسط کمپانی گوگل معرفی شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، در رویداد Game Developers Conference کمپانی گوگل ویژگی جدیدی را معرفی کرد که شاید بعضی از سنت‌ها میان کاربران و بازی‌ها را از بین ببرد. در این رویداد گوگل ویژگی Google Play Instant را معرفی کرد که در جریان آن، کاربران می‌توانند بازی‌های اندرویدی خاصی را بدون اینکه دانلود کنند، تجربه کنند و لذت ببرند.

البته در حال حاضر بازی‌های زیادی از این سرویس پشتیبانی نمی‌کنند و فعلا کاربران اندروید می‌توانند بازی اندروید Clash Royale، بازی موبایل Words With Friends 2 و بازی موبایل Final Fantasy XV: A New Empire را از طریق ویژگی Google Play Instant تجربه کنند. قطعا این بخش روز به روز بزرگ‌تر و کامل‌تر می‌شود، اما در حال حاضر نباید انتظار زیادی از آن داشت؛ زیرا بخش Instant Gameplay گوگل فعلا در مرحله بتای محدود قرار دارد.

در انتها مشخص شد که یک تجدید نظر روی برنامه Google Play Games انجام می‌شود و در جریان این تغییرات شاهد اضافه شدن یک سربرگ به نام Arcade هستیم. این قابلیت در واقع یک ارتقا برای ویژگی Instant Apps گوگل است که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. Instant Apps به شما اجازه می‌داد که بدون نصب کردن یک برنامه یا بازی، خریدهای درون برنامه‌ای را انجام دهید.

درآخر نظر شما کاربران زومجی در مورد ویژگی جدید Google Play Instant چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده