نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۴

بازی Reigns: Kings and Queens برای نینتندو سوییچ تایید شد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت بهار ۲۰۱۸ که با محوریت بازی‌های مستقل برگزار شد، نینتندو بازی Reigns: Kings and Queens را برای سوییچ تایید کرد. 

کمپانی نینتندو ساعتی پیش یک رویداد نینتندو دایرکت با محوریت بازی‌های مستقل برگزار کرد که در جریان آن، بازی‌های مختلفی برای سوییچ تایید یا معرفی شدند. یکی از این بازی‌ها، Reigns: Kings and Queens است که در واقع، مجموعه‌ای از نسخه‌های اول و دوم سری محبوب Reigns به شمار می‌رود. 

Reigns: Kings and Queens که بهار ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد، شامل دو بازی Reigns و Reigns: Her Majesty است و تمامی ویژگی‌های این بازی‌ها را به کنسول سوییچ خواهد آورد. به‌علاوه این نسخه از حالت Co-Op محلی هم پشتیبانی خواهد کرد که از طریق آن، قادر خواهید بود همراه با یکی از دوستان‌تان تصمیمات مختلف را در بازی اتخاذ کنید. برای آشنا شدن بیش‌تر با این دو بازی، می‌توانید بررسی آن‌ها را در زومجی بخوانید. نسخه اول این سری در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه آن به شرح زیر است:

استودیوی نریال با بازی Reigns در کنار یک گیم‌پلی ساده توانسته یک بازی کارتی متن محور را با داستانی چندلایه به بازیکنان ارائه کند. هر چند این بازی می‌توانست ویژگی‌های گیم‌پلی دیگری مانند دوئل یا بازی با تاس را برای تنوع بیشتر در بازی قرار دهد با این حال، وجود تنوع در شخصیت‌ها و رازهای پنهان فراوان برای کشف توسط بازیکنان، Reigns را به یکی از ارزشمندترین بازی‌های موبایل ۲۰۱۶ تبدیل می‌کند.

زومجی همچنین در بررسی بازی Reigns: Her Majesty هم آن را لایق نمره ۸ دانست که خلاصه این بررسی هم به شرح زیر است:

یک دنباله‌ی موفق یعنی دنباله‌ای که ضمن حفظ ویژگی‌هایی که نسخه‌ی اول را خاص و به یاد ماندنی کرده بودند، مکانیسم‌های جدید هم اضافه کند و آن‌ها را گسترش دهد. Reigns: Her Majesty نمونه‌ی بسیار خوب یک دنباله‌ی موفق در دنیای بازی‌های موبایل است که با شوخ‌طبعی و جسارت خود در بیان داستانشان به وسیله‌ی شخصیت‌ها و کارت‌های بی‌پایان، یک تجربه‌ی ناب موبایلی (و حالا البته رایانه‌ای) است. 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده