نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۴

نتفلیکس فیلمی ابرقهرمانی با بازی کیانو ریوز می‌سازد

شبکه استریم نتفلیکس ساخت فیلم ابرقهرمانی نیمه شب گذشته (Past Midnight) با بازی کیانو ریوز، را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس ساخت یک فیلم ابرقهرمانی با بازی کیانو ریوز، بازیگر فیلم John Wick (جان ویک) و فیلم The Matrix (ماتریکس)، را رسما تایید و اعلام کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، نت‌فلیکس در حال حاضر سفارش ساخت یک فیلم ابرقهرمانی با نام Past Midnight را داده و طبق برنامه، کیانو ریوز قرار است نقش اصلی این فیلم را که یک ابرقهرمان ویجیلانته یا مامور خودخوانده است، بازی کند. کارگردانی فیلم Past Midnight بر عهده ریک فامویوا، کارگردان فیلم Dope (پیش‌بینی) خواهد بود.

تی‌جی فیکسمن، نویسنده انیمیشن Ratchet & Clank (رچت و کلنک)، نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Past Midnight را بر عهده دارد. جو و آنتونی روسو، کارگردان‌های فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، نیز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهند داشت. شبکه Netflix چندان با ساخت فیلمی با مفهوم و محوریت یک شخصیت یا ابرقهرمان ویجیلانته یا مامور خودخوانده غریبه نیست و این شبکه در اواخر سال گذشته میلادی فصل اول سریال The Punisher (پانیشر) را منتشر کرده است. با وجود اینکه هنوز اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست، اما فیلم Past Midnight باید داستانی به مراتب پیچیده‌تر و قوی‌تر را که احتمالا مدت زمان آن حدود دو ساعت خواهد بود، نسبت به این سریال داشته باشد تا بتواند نظر منتقدان و بینندگان را به خود جلب کند.

ریوز در حال حاضر قرار است در فیلم John Wick: Chapter 3 (جان ویک: قسمت ۳) بازگردد که انتظار می‌رود به‌زودی مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم برای اکران در سال ۲۰۱۹ آغاز شود. موفقیت دو قسمت اول فیلم John Wick احتمالا یکی از دلایل اصلی انتخاب ریوز توسط نت‌فلیکس برای نقش اصلی فیلم Past Midnight است. فامویوا نیز در حال حاضر کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Black Hole (سیاه‌چاله) را بر عهده گرفته است. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Past Midnight از جمله زمان انتشار، خلاصه داستان و همچنین دیگر بازیگران فیلم، منتشر نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده