نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

نسخه کامپیوتر بازی Final Fantasy XV برای پری لود در دسترس قرار گرفت

کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که از حالا می‌توان نسخه کامپیوتر بازی Final Fantasy XV را پری لود کرد.

نسخه کامپیوتر بازی Final Fantasy XV در تاریخ پانزدهم اسفندماه (۶ مارس) منتشر خواهد شد و اگر می‌خواهید این بازی را به محض انتشار تجربه کنید، خبرهای خوبی برایتان داریم؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی از حالا برای پری‌لود در دسترس است. امروز کمپانی اسکوئر انیکس در توییتر به طرفداران اطلاع داد که پری‌لود بازی Final Fantasy XV آغاز شده است و از آنجایی که این بازی بین ۱۰۰ تا ۱۵۵ گیگابایت حجم دارد، این خبر خوبی برای بازیکنان پی سی به حساب می‌آید.

همانطور که پیش از این اعلام شد، نسخه کامپیوتر بازی Final Fantasy XV هفته آینده در استیم، اوریجین و دیگر پلتفرم‌های دیجیتالی در دسترس خواهد بود. همچنین بازیکنان پیش از انتشار بازی می‌توانند به صورت رایگان به تجربه نسخه آزمایشی بپردازند که ۲۱ گیگابایت حجم دارد و یک دید کلی از بازی اصلی را در اختیار می‌گذارد.  

نسخه کامپیوتر بازی فاینال فانتزی 15 شامل بازی اصلی و بیش از بیست محتوای اضافی و بسته الحاقی است که تاکنون برای بازی منتشر شده است. همچنین این نسخه شامل ویژگی‌های جدیدی نظیر نقشه بزرگ‌تر منطقه اینسامنیا، دشمنان و ماموریت‌های جانبی جدید به همراه حالت دید اول شخص خواهد بود. علاوه بر این، اگر پیش از یازدهم اردیبهشت‌ماه (۱ می) نسخه کامپیوتر بازی Final Fantasy XV را خریداری کنید، محتوایی با حال و هوای بازی Half-Life و بازی The Sims 4 دریافت خواهید کرد.

در تاریخ پانزدهم اسفندماه شاهد انتشار بازی Final Fantasy XV's Royal Edition برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز خواهیم بود که در واقع یک نسخه کامل از بازی فاینال فانتزی 15 به شمار می‌آید و شامل بازی اصلی و تمام بسته‌های الحاقی قبلی آن خواهد بود.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده