// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۶

نسخه دمو بازی Final Fantasy XV Windows Edition هفته دیگر عرضه خواهد شد

پس از مدت‌ها انتظار Square Enix اعلام کرد بالاخره نسخه‌ی دموی بازی Final Fantasy XV Windows Edition در هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد.

نسخه‌ی دموی بازی Final Fantasy XV هفته آینده بعد از انتشار بخش بنچمارک بازی، برای پی سی منتشر خواهد شد که شامل اولین فصل از بخش داستانی بازی نیز خواهد بود. تیم توسعه‌ی بازی یعنی Square Enix در مورد نسخه‌ پی‌سی بازی صحبت‌های زیادی داشته و توضیح داده که می‌خواهد یک نسخه‌ی بی‌عیب و نقص را ارائه دهد که قابلیت پشتیبانی از تمامی انتظارات کاربران از جمله ماد‌ها و دیگر چیز‌ها را به راحتی داشته باشد. حال به نظر می‌رسد که تیم سازنده در حال به انجام رساندن گفته‌هایش است. در این نسخه از بازی آن‌ها حتی گوردون فریمن را که یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی‌های ویدیویی و بازی Half Life است نیز دخیل کرده‌اند؛ به این شکل که در صورت خرید بازی تا قبل از تاریخ ذکر شده توسط شرکت، شما می‌توانید به لباس و کیت HEV، عینک گوردون و همچنین دیلم همیشه همراه او در نسخه‌ی استیم بازی دسترسی داشته باشید.

FFXV

اول با نسخه‌ی آزمایشی شروع می‌کنیم. این بخش از بازی در روز دوشنبه ۲۶ فوریه (۷ اسفند) منتشر خواهد شد و شامل فصل اول بازی به صورت کامل خواهد بود. به احتمال زیاد این نسخه قبل از ماجراهای Noctis و سفرهای جاده‌ای او و دوستانش خواهد بود.

لباس‌های اضافه‌شده در بازی از شخصیت Gordon Freeman از سری بازی‌های Half Life گرفته شده که البته در نسخه‌ی دمو حضور نخواهد داشت و تنها در نسخه‌ی رسمی عرضه خواهد شد. لباس مخصوص این شخصیت به نام HEV به علاوه‌ی عینک و دیلم به تمام کسانی که بازی را تا قبل از روز ۱ می (۱۱ اردیبهشت) خریداری کنند، تعلق خواهد گرفت. این وسایل یاد شده هم برای بخش داستانی بازی و هم برای بخش چندنفره بازی قابل استفاده خواهد بود.

به یاد داشته باشید که این وسایل مربوط به بازی Half Life تنها در صورت خرید نسخه‌ی استیم بازی قابل دسترسی خواهد بود؛ در صورتی که بازی روی پلتفرم‌های مایکروسافت استور و Origin شرکت EA نیز عرضه می‌شود. گرچه با خرید بازی از مایکروسافت شما به نسخه‌ی Xbox Compatible بازی دسترسی پیدا خواهید کرد.

FFXV

پس از مصاحبه‌ای که با کارگردان بازی هاجیمه تاباتا انجام شد وی یک بروزرسانی به همراه یک ویدئوی جدید ارائه کرد. در این ویدئو سیستم مورد نیاز بازی توسط وی اعلام شد که مشخص شد این بازی به ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی برای نصب نسخه‌ی استاندارد و ۱۵۵ گیگابایت فضا برای نسخه‌ی 4K نیاز خواهد داشت.

نسخه‌ی کامل بازی Final Fantasy XV در تاریخ ۶ مارس (۱۵ اسفند) برای پلتفرم ویندوز به قیمت ۳۵ پوند (۵۰ دلار یا ۵۰ یورو) عرضه خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارت


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده