نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

زمان شروع فیلمبرداری فیلم Indiana Jones 5 تایید شد

استیون اسپیلبرگ در مصاحبه جدید خود زمان شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 را رسما تایید و اعلام کرد.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فیلمبرداری و تولید قسمت پنجم فیلم Indiana Jones (ایندیانا جونز) قرار است در طول سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز شودحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم رسما تایید و اعلام شده است. در حاشیه مراسم جوایز امپایر، استیون اسپیلبرگ، کارگردان چهار قسمت اول فیلم Indiana Jones و فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده)، تایید و اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 (ایندیانا جونز ۵) از ماه آوریل ۲۰۱۹ (فروردین یا اردیبهشت ۱۳۹۸) در بریتانیا آغاز خواهد شد. او گفت:

من با گروه بااستعدادی در انگلستان کار می‌کنم و سفر به این کشور همیشه برای من باارزش بوده است. بازیگران و همه گروه فیلمسازی که به من در ساخت فیلم‌های مختلف کمک کرده‌اند، در اینجا حضور دارند و زمانی که در آوریل سال ۲۰۱۹ برای ساخت فیلم Indiana Jones 5 به اینجا بازگردم، این گروه برای ساخت این فیلم به من کمک خواهد کرد.

Steven Spielberg

فیلم Indiana Jones 5 قرار است در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۱ خرداد ۱۳۹۹)‌ اکران شود و استیون اسپیلبرگ برای کارگردانی و هریسون فورد برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش ایندیانا جونز در این فیلم باز خواهند گشت. دیوید کپ، فیلمنامه‌نویس چهار قسمت قبلی فیلم Indiana Jones، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Indiana Jones 5 را نیز بر عهده دارد. همچنین شایا لابوف، بازیگر نقش مات ویلیامز، نیز قرار نیست در این فیلم بازگردد. علاوه بر این، جان ویلیامز نیز بار دیگر برای ساخت و نوشتن موسیقی متن فیلم Indiana Jones 5 باز خواهد گشت. فیلم Raiders of the Lost Ark (مهاجمان صندوق گمشده)، اولین فیلم مجموعه ایندیانا جونز بود که در سال ۱۹۸۱ به روی پرده‌های سینما رفت.

پس از آن، فیلم Indiana Jones and the Temple of Doom (ایندیانا جونز و معبد مرگ) در سال ۱۹۸۴، فیلم Indiana Jones and the Last Crusade (ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی) در سال ۱۹۸۹ و فیلم Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین) در سال ۲۰۰۸، تولید شدند و به روی پرده‌های سینما رفتند. همچنین باب ایگر، رئیس والت دیزنی تایید کرده است که فیلم Indiana Jones 5 آخرین فیلم مجموعه ایندیانا جونز نخواهد بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده