نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

گرالت احتمالا به عنوان کاراکتر مهمان در یک بازی غیر مرتبط با Witcher حضور می‌یابد

مارسین موموت، مسئول ارتباطات استودیو سی‌دی پراجکت رد، در یک توییت جدید به حضور گرالت در یک بازی غیر مرتبط با مجموعه Witcher در سال جاری میلادی اشاره کرد.

با توجه به اینکه بازی The Witcher 3: Wild Hunt پس از انتشار در سال ۲۰۱۵ مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و فروش بسیار خوبی را تجربه کرد، شخصیت اصلی این بازی یعنی گرالت یکی از مشهورترین کاراکترهای دنیای بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید و حال طبق اعلام استودیو سی دی پراجکت رد احتمالا این شکارچی هیولا به عنوان کاراکتر مهمان در یک مجموعه کاملا جدید حضور خواهد یافت.

در تازه‌ترین اخبار بازی، مارسین موموت، مسئول ارتباطات استودیو سی‌دی پراجکت رد یک توییت مرموز به اشتراک گذاشت که در آن آمده بود:

چه می‌شود اگر گرالت به طور موقتی از مجموعه بازی‌های Witcher خارج شود تا برای اولین بار در یکی از بازی‌هایی که در سال جاری میلادی منتشر می‌شود، حضور یابد؟

این موضوع طبیعتا منجر به افزایش گمانه‌زنی‌های طرفداران در توییتر شده است، اما با این حال این توییت اشاره می‌کند که ما «احتمالا» شاهد حضور گرالت در یک بازی غیر مرتبط با مجموعه Witcher خواهیم بود. همچنین بازی مبارزه‌ای Soulcalibur VI محتمل‌ترین گزینه‌ای است که طرفداران به آن اشاره کرده‌اند و حضور گرالت در این بازی به عنوان یک کاراکتر مهمان مطمئنا با عقل نیز جور در می‌آید.

نویسنده این خبر در وب‌سایت دوال‌شاکرز نیز فکر می‌کند که کاراکتر گرالت کاملا مناسب دنیای سول کالیبر است، اما بازی‌های دیگری نیز وجود دارند که این کاراکتر می‌تواند عملکرد خوبی در آنها داشته باشد. همچنین او فکر می‌کند که بسیاری از طرفداران از حضور گرالت در بازی Monster Hunter: World بسیار خوشحال خواهند شد.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده