// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

تاریخ انتشار DLC کاراکتر Final Fantasy برای بازی Tekken 7 مشخص شد

کمپانی Bandai Namco با انتشار تصاویری، از تاریخ دقیق انتشار Noctis DLC در بازی Tekken 7 رونمایی کرد.

همانطور که پیش‌تر در جریان اخبار بازی خواندیم، کمپانی باندای نامکو اعلام کرده بود که کاراکتر اصلی بازی Final Fantaxy XV یعنی Noctis از طریق یک DLC به جمعه مبارزان بازی Tekken 7 ملحق می‌شود. سازندگان در بیانیه‌های خود اعلام کردند که شخصیت مذکور در تاریخ نامشخصی از بهار ۲۰۱۸ میلادی برای بازی منتشر می‌شود. حال سازندگان از تاریخ دقیق راه‌یابی این شخصیت به بازی رونمایی کرده‌اند.

کمپانی باندای نامکو اعلام کرد که نوکتیس به واسه بسته دانلودی در تاریخ ۲۰ مارس (۲۹ اسفند) برای هر سه پلتفرم بازی تکن 7 یعنی ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر می‌شود. سازندگان ضمن مشخص کردن تاریخ راه‌یابی، تصاویر جدیدی نیز از بازی منتشر کردند که ظاهر‌های مختلف کاراکتر نوکتیس را در مبارزات را نشان می‌دهد. در انتهای مطلب می‌توانید عکس‌های جدید را مشاهده کنید که در بین آنها شمشیر وی نیز به چشم می‌خورد.

بسته الحاقی کاراکتر Noctis تنها شامل یک مبارز جدید نمی‌شود. سازندگان محیط جدیدی را نیز به همراه کاراکتر یاد شده به بازی اضافه کرده‌اند که Hammerhead نام دارد. همانطور که از نام آن پیدا است، محیط جدید در واقع همان پمپ بنزین معروف بازی FFXV است که کاربران برای تعمیرات اتومبیل و پر کردن باک اتومبیل خود به آن مراجعه می‌کردند. پوشش‌های زیادی در این بسته الحاقی گنجانده شده است که شامل Casual Outfit، Royal Raiment و Choco-Mog Stuyle می‌شود.

سازندگان هنوز قیمت Noctis DLC را مشخص نکرده‌اند اما با توجه به بسته کاراکتر پیشین یعنی Geese Howard DLC که با قیمت ۸ دلار یا ۶.۴۹ یورو در دسترس کاربران قرار گرفت، احتمال می‌رود که بسته الحاقی نوکتیس هم با همین قیمت به دست کاربران برسد. گفتنی است که Noctis در خط داستانی بازی Tekken 7 قرار نمی‌گیرد اما در آن سو، همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید، کاربران می‌توانند با نوکتیس به تجربه بولینگ در تکن 7 بپردازند.

tekken 7

بازی Tekken 7 در زومجی توانست نمره عالی ۸.۵ را دریاف کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را در زومجی مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی Tekken 7 بلاخره پس از مدت‌ها انتظار منتشر شد و توانست از همان ابتدا نشان داد که هواداران خود را راضی می‌کند. با داشتن ایرادات کوچک، گیم‌پلی و مبارزات بازی به قدری جذاب است که می‌تواند کاربران را ساعت‌ها سرگرم کند. در آن سو محتویاتی همچون بخش شخصی‌سازی یا کاراکتر‌های مختلف قابل بازی، باعث می‌شود که حس تکراری بودن به بازیکنان دست ندهد.

 نظرات خود را در مورد کاراکتر جدید بازی تکن 7 با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده