نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

اولین تصویر از بازی Farming Simulator 19 منتشر شد

استودیو جاینتس سافتور تصویر جدیدی را از بازی شبیه‌ساز Farming Simulator 19 منتشر کرد.

مجموعه بازی‌های Farming Simulator که تا به حال میلیون‌ها نسخه در سراسر جهان فروش داشته‌اند، در سال جاری هم با بازی Farming Simulator 19 ادامه می‌یابد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، تصویر جدیدی از نسخه جدید بازی منتشر شده است که واقعا جذاب به نظر می‌رسد.

تصویری که در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید، اولین تصویر گیم‌پلی بازی Farming Simulator 19 به حساب می‌آید که نوید یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد کشاورزی را می‌دهد. این بازی همچنین قصد دارد تا «غنی‌ترین و کامل‌ترین تجربه‌ای از کشاورزی» باشد که تا به امروز برای کنسول‌ها و PC ساخته شده است.

Farming Simulator 19

تاریخ انتشار دقیق بازی Farming Simulator 19 هنوز مشخص نشده است، اما شما می‌توانید انتظار انتشار آن تا پایان سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر را داشته باشید. این بازی توسط استودیو Giants Software (جاینتس سافتور) در حال توسعه است و کمپانی Focus Home Interactive (فوکوس هوم اینتراکتیو) انتشار آن را بر عهده دارد. همچنین طبق اعلام استودیو جاینتس سافتور، در ساخت نسخه جدید بازی از یک موتور گرافیکی کاملا اصلاح‌شده استفاده شده است و بر این اساس بازی دارای کیفیت بصری و جلوه‌های چشم‌گیر و قابل توجه است که پیش از این شاهد آن نبودیم.

توسعه‌دهنده بازی درباره بروزرسانی گیم‌پلی می‌گوید که بازی Farming Simulator 19 دارای «قابلیت‌های هیجان‌انگیز و جدیدی» است که در ماه‌های آتی جزئیات بیشتری از آن به اشتراک گذاشته خواهد شد. با وجود اینکه هنوز اطلاعات زیادی از این بازی در دست نیست، اما استودیو جاینتس سافتور در نمایشگاه E3 2018 جزئیات بیشتری را از این بازی منتشر خواهد کرد.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که این شبیه‌ساز کشاورزی، بازیکنان را در نقش یک کشاورز مدرن قرار می‌دهد که می‌توانند به اموری نظیر دامداری و برداشت محصولات کشاورزی اقدام کنند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده