نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

بازی Farming Simulator 19 معرفی شد

استودیو جاینتس سافتور و کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو بازی Farming Simulator 19 را با انتشار یک تریلر جدید معرفی کردند.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Giants Software (جاینتس سافتور) و کمپانی Focus Home Interactive (فوکوس هوم اینتراکتیو) اعلام کردند که بازی Farming Simulator 19 تا پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد و در کنار این اطلاعیه یک تریلر کوتاه از بازی منتشر ساختند.

با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی، بازی Farming Simulator 19 به لطف موتور گرافیکی اصلاح‌شده دارای کیفیت بصری و جلوه‌های چشم‌گیر و قابل توجه است. تریلر معرفی بازی نیز کیفیت بصری و جلوه‌های بهبودیافته بازی را نشان می‌دهد که می‌توانیم آن را از بازی اصلی انتظار داشته باشیم.

این بازی در زمان عرضه ۳ جهان را برای ماجراجویی به عنوان یک کشاورز در دو حالت تک‌نفره و چندنفره در اختیار می‌گذارد و دو محیط زیست کاملا جدید دیگر نیز به زودی معرفی خواهند شد. علاوه بر این، نسخه بهبودیافته نقشه امریکای جنوبی از قابلیت‌های جدید موتور گرافیکی بهره می‌برد. بازی Farming Simulator 19 همچنین بزرگ‌ترین فهرست وسایل نقلیه در تاریخ این مجموعه، فعالیت‌های کشاورزی جدید، حیوانات تازه، محصولات و البته مکانیک‌های جدیدی را ارائه می‌دهد. همچنین با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی جزئیات بیشتری از آن به اشتراک گذاشته خواهد شد.

تاریخ انتشار دقیق بازی Farming Simulator 19 هنوز مشخص نشده است، اما شما می‌توانید انتظار انتشار آن تا پایان سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی را داشته باشید. اگر نمی‌توانید تا زمان انتشار نسخه جدید این بازی شبیه ساز کشاورزی منتظر بمانید، می‌توانید برای تجربه نسخه قبلی این مجموعه یعنی بازی Farming Simulator 18 اقدام کنید. همچنین فراموش نکنید که نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده