نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تصاویر حضور ساموئل ال جکسون در پشت صحنه فیلم Captain Marvel

ساموئل ال جکسون اخیرا تصاویر مرموزی از حضور خود در پشت صحنه ساخت فیلم Captain Marvel را منتشر کرده است.

فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) قرار است به‌زودی در یک استودیو در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا آغاز شود و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساموئل ال جکسون، بازیگر نقش نیک فیوری در دنیای سینمایی مارول، تصاویر جدیدی از پشت صحنه ساخت این فیلم مورد انتظار را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. در این تصاویر بسیار مرموز، جکسون در اتاق گریم حضور دارد که گروه گریم فیلم در حال ساخت یک قالب روی صورت او هستند. با وجود اینکه طرفداران در بخش پیغام این تصویر گفته‌اند که فیوری یکی از اعضای نژاد اسکرالز (Skrulls) است، اما برخی دیگر معتقد هستند که این کار برای جوان‌تر کردن صورت جکسون در فیلم Captain Marvel است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Samuel L. Jackson Captain Marvel Set Pic

Samuel L. Jackson Captain Marvel Set Pic

Samuel L. Jackson Captain Marvel Set Pic

اتفاقات فیلم Captain Marvel قرار است در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان داشته باشد و داستان فیلم از جنگ بین دو نژاد اسکرالز و کری (Kree) الهام گرفته شده که نژاد اسکرالز در واقع شخصیت‌های منفی اصلی این فیلم هستند. ماه گذشته، تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا منتشر شد که در آن بری لارسون لباس سبز رنگی را بر تن کرده بود. انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید این فیلم حدود ۳ تا ۴ ماه طول بکشد. تاکنون حضور بری لارسون در نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، جود لاو در نقش دکتر والتر لاوسون ملقب به مار-ول (Mar-Vell)، بن مندلسون در نقش شرور و منفی فیلم، جما چان در نقش مین-اروا (Minn-Erva) و دیواندا وایز در یک نقش نامشخص، در فیلم Captain Marvel رسما تایید و اعلام شده است.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم Captain Marvel بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت، مگ لفاوه و نیکول پرلمن بوده است. شخصیت کاپیتان مارول قرار است در فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) نیز حضور داشته باشد. این فیلم قرار است در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده