نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷

ساخت سریال لایو اکشن جنگ ستارگان تایید شد

کمپانی دیزنی ساخت سریال لایو اکشن جنگ ستارگان (Star Wars) را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، علاوه بر تایید ساخته سه گانه جدید فیلم Star Wars به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون، دیزنی ساخت سریال لایو اکشن جدید جنگ ستارگان را نیز تایید کرده است. ساخت سریال Star Wars در حاشیه یک مصاحبه تلفنی که توسط بن فریتز، خبرنگار والت استریت ژورنال انجام شده، رسما تایید و اعلام شده است. باب ایگر، مدیر عامل دیزنی ضمن تایید این خبر، ساخت سریال‌های دیگری براساس انیمیشن Monsters Inc (شرکت هیولاها)، فیلم High School Musical (دبیرستان موزیکال) و یک سریال بدون عنوان و نام براساس کامیک‌های مارول را رسما تایید و اعلام کرد. تمامی این سریال‌ها قرار است در سال ۲۰۱۹ از طریق سرویس شبکه استریم دیزنی منتشر شوند.

Monsters Inc

این در حالی است که در ژانویه سال گذشته، دیزنی اعلام کرده بود که هیچ برنامه‌ای برای ساخت یک سریال لایو اکشن براساس مجموعه جنگ ستارگان ندارد، اما ظاهرا برنامه‌های این کمپانی در طی ماه‌های گذشته تغییر کرده است. طرفداران دنیای جنگ ستارگان قطعا به یاد دارند که در سال ۲۰۰۵، دیزنی ساخت یک سریال لایو اکشن از این مجموعه با نام جنگ ستارگان: دنیای زیرین (Star Wars: Underworld) را تایید کرده بود. اتفاقات این سریال قرار بود بین اتفاقات قسمت سوم و چهارم فیلم Star Wars رخ دهد و جرج لوکاس نیز قرار بود مسئولیت ساخت این سریال را بر عهده داشته باشد. طبق گفته اسلش‌فیلم، سریال Star Wars: Underworld قرار بود یک عنوان تاریک‌تر و عمیق‌تر باشد. تمرکز داستان این سریال قرار بود بیشتر روی شخصیت‌های این فیلم باشد. با این حال، این سریال هرگز ساخته نشد.

با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال Star Wars در دسترس نیست و مشخص نیست که قرار است چه داستانی را در آن شاهد باشیم. طبق اطلاعاتی که از سه گانه جدید فیلم Star Wars منتشر شده، کارگردانی آن قرار است بر عهده رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) باشد و در این فیلم قرار است شاهد معرفی شخصیت‌های جدیدی در دنیای جنگ ستارگان باشیم که تاکنون آن‌ها را ملاقات نکرده‌ایم. شخصیت اصلی این مجموعه نیز کاملا جدید خواهد بود و قرار نیست بخشی از حماسه خانواده اسکای واکر باشد. هیچ یک از فیلم‌های این سه گانه در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده