نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

کریستن ویگ احتمالا نقش چیتا را در فیلم Wonder Woman 2 بازی خواهد کرد

طبق خبرهای منتشر شده، کریستن ویگ در حال مذاکره با کمپانی برادران وارنر برای بازی در نقش چیتا در فیلم Wonder Woman 2 است.

اخیرا شایعه‌ای منتشر شده است مبنی بر اینکه شخصیت شرور و منفی چیتا قرار است در فیلم زن شگفت‌انگیز ۲ (Wonder Woman 2) حضور داشته باشد و این شخصیت، آنتاگونیست اصلی این فیلم مورد انتظار خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر در حال استخدام بازیگر برای این نقش است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، کریستن ویگ،‌ بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Bridesmaids (ساقدوش‌ها)، فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) و فیلم The Martian (مریخی)، در حال مذاکره با این کمپانی برای بازی در نقش شرور و منفی اصلی فیلم Wonder Woman 2 است. منابع نزدیک به ورایتی گفته‌اند که ویگ گزینه اول و اصلی برادران وارنر برای بازی در نقش شرور و منفی چیتا در این فیلم است.

Cheetah

در صورتی که ویگ و برادران وارنر به توافق برسند، فیلم Wonder Woman 2 اولین فیلم کامیک بوکی ویگ خواهد بود. طبق خبرهای منتشر شده، ویگ گزینه اصلی پتی جنکینز، کارگردان این فیلم برای بازی در نقش چیتا نیز هست و گفته می‌شود پیش از اینکه جنکینز به سفری برای بررسی محل‌های فیلمبرداری این فیلم برود، اطلاعاتی از ویگ را در اختیار مدیران کمپانی دی سی و برادران وارنر قرار داده است. همچنین گفته می‌شود که ویگ با مدیران ارشد و اجرایی این کمپانی دیدار کرده و آن‌ها در آستانه توافق هستند و ممکن است به‌زودی این خبر رسما تایید و اعلام شود. جاستین کرول، خبرنگار ورایتی اضافه کرد که در ابتدا قرار بود اما استون نقش شخصیت چیتا را در فیلم Wonder Woman 2 بازی کند، اما او ظاهرا این پیشنهاد را رد کرده است.

فیلم Wonder Woman 2 قرار است در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. پتی جنکینز برای کارگردانی و گل گدوت برای بازی در نقش پرنسس دایانا ملقب به زن شگفت‌انگیز، در این فیلم باز خواهند گشت. با وجود اینکه اطلاعات چندانی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که اتفاقات فیلم Wonder Woman 2 در دهه ۸۰ میلادی جریان داشته باشد. طبق اطلاعات تایید نشده از داستان این فیلم، دایانا در آخرین روزهای جنگ سرد به شوروی فرستاده می‌شود تا با نیروهای این کشور مقابله کند. فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) در تابستان ۲۰۱۷ به روی پرده‌های سینما رفت و علاوه بر دریافت نقدهای بسیار مثبت، این فیلم توانست بیش از ۸۲۱ میلیون دلار در سراسر جهان نیز فروش کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده