// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

تریلر جدید بازی Sea of Thieves با محوریت روند توسعه دنیای آن

جدیدترین تریلر بازی Sea of Thieves توضیحات سازندگان حاضر در استودیو Rare پیرامون طراحی و توسعه دنیای بزرگ بازی را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریر (Rare) تریلر دیگری از پروژه جهان‌باز و با حال‌و‌هوای دزدان دریایی، یعنی بازی Sea of Thieves منتشر کرد.

در ویدیوی منتشر شده شاهد توضیحات مایک چاپمان، طراح ارشد بازی Sea of Thieves، هستیم که از روند توسعه دنیای این بازی اطالاعاتی را ارائه می‌دهد و در آن سو نیز از کاراکترها و شخصیت‌های آن سخن می‌گوید. به گفته چاپمان عصر بازی‌های دزدان دریایی فرا رسیده است و کاربران می‌توانند در جایگاه یک دزد دریایی در بازی حضور پیدا کنند و در دنیای بزرگ این بازی، خود را تبدیل به یک اسطوره کنند. البته وی در سخن‌های خود از الفاظ مرموز نیز استفاده کرد که تا انتشار رسمی بازی باید منتظر بمانیم تا از معنی آنها باخبر شویم.

در جریان تریلر می‌توانیم به طراحی هنری منحصر‌به‌فرد این بازی، کاراکتر‌ها و دنیای آن نگاهی بیندازیم که همانند همیشه بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

در خبرهای دیگر، سازندگان از لوازم جانبی مخصوص بازی Sea of Thieves رونمایی کردند. گفتنی است که چندی پیش فاز آزمایشی (بتای محدود) این بازی برگزار شد و همانند همیشه برخی از کاربران محتویات فایل‌ها و کد‌های این بازی را بررسی و اطلاعاتی از آن منتشر کردند. در مورد تریلر‌های این بازی نیز  می‌توانید تریلر گیمزکام 2017، تریلر ماموریت‌های پیچیده و محیط زیبای آن، تریلر مربوط به کشتی‌های غرق شده و تریلر تاثیرات طوفان روی محیط، را تماشا کنید.

بازی Sea of Thieves برای انتشار روی ایکس باکس وان، ایکس باکس وان ایکس و پی سی برنامه‌ریزی شده است و قرار است که در  تاریخ ۲۰ مارس (۲۹ اسفند) در دسترس کاربران قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی جدید این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد بازی و آینده آن با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده