// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳

اسکین های جدید بازی Fortnite در دسترس قرار گرفت

استودیو Epic Games اسکین‌های جدید Fortnite: Battle Royale را به مناسبت بازی‌های المپیک زمستانی در دسترس کاربران قرار داد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اپیک گیمز (Epic Games) پوسته‌های جدیدی را به بازی Fortnite اضافه کرده است. به مناسبت بازی‌های المپیک زمستانی که در کره جنوبی برگزار می‌شود، هشت اسکین جدید با نام Alpine Ace Skin و با پوشش‌ ملیت‌های مختلف در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی این بازی قرار گرفته است.

پوشش‌های Ski بازی Fortnite که در واقع جزو اسکین‌های Epic این بازی محسوب می‌شود از طریق فروشگاه آیتم‌های ظاهری قابل خرید است. هر یک از اسکین‌ها در ازای ۱۵۰۰ عدد V-Buck که معادل ۱۵ دلار با پول واقعی می‌شود، به فروش می‌رسد که همانطور که اشاره شد کاربران می‌توانند با پول داخل بازی نیز به آنها دست پیدا کنند. همانند همیشه، پوشش‌های ظاهری یاد شده در روند بازی تاثیرگذار نیست، اما برخی از اسکین‌ها و رنگ‌های ویژه شما را در میان بازیکنان دیگر برجسته‌تر نشان می‌دهد.

یکی از اسکین‌های یاد شده به رنگ آبی است و ظاهر دیگر پوشش‌ها با توجه به تعداد بازیکنان بازی Fortnite از کشورهای مختلف طراحی شده است. کشور‌های مذکور شامل ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، چین و از همه مهم‌تر کره جنوبی می‌شود. در ادامه می‌توانید به پوشش‌های جدید بازی Fortnite نگاهی بیندازید.

fortnite

اسکین‌های جدید پس از آخرین آپدیت بازی Fortnite یعنی نسخه 2.4.0 که با تاخیر منتشر شد، به این بازی اضافه شد. آپدیت منتشر شده در روز‌های اول با مشکلاتی روبه‌رو بود که حال نسخه 2.4.1 تمامی ایرادات را برطرف کرده است.

آپدیت جدید بازی Fortnite سلاح مینی‌گان را به حالت Battle Royale آن اضافه کرده است که در کنار دیگر آیتم‌ها و ویژگی‌ها دیده می‌شود. گفتنی است که حالت کوآپ Save the World میزبان نوع جدیدی از Expedition و آیتم‌های Cozy Campfire شده است. با توجه به ایرادات پیشین، در این آپدیت سازندگان به‌عنوان عذرخواهی محتویات رایگانی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند که بازیکنان تنها با وارد شدن به بازی می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند. در مطلب دیگری می‌توانید از محتوای آپدیت‌ پیشین این بازی باخبر شوید.

نظرات خود را در مورد اسکین‌های جدید بازی Fortnite با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده