نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

تریلر پنج دقیقه‌ای از گیم پلی بازی The Fall Part 2: Unbound منتشر شد

استودیو Over the Moon Games تریلر گیم پلی جدیدی را برای بازی اکشن ماجراجویی The Fall Part 2: Unbound منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Over the Moon Games تریلر گیم‌پلی جدیدی را از بازی The Fall Part 2: Unbound منتشر ساخت. در این ویدیو پنج دقیقه‌ای، بازیکنان تلاش می‌کنند تا به «وان» (One) که در تشخیص هویت خود مشکل دارد، کمک کنند. آنطور که درباره ارتباط بین هوش مصنوعی و ربات توضیح داده شده، کار بازیکنان این است که به وان برای جدا کردن او از محیط اطرافش یاری رسانند.

بازی The Fall Part 2: Unbound یک بازی اکشن ماجراجویی است که داستان یک هوش مصنوعی را روایت می‌کند که در تلاش است تا با سه ربات که ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی دارند، همکاری کند. هر بخش، داستان خود را نقل خواهد کرد که نهایتا یک داستان منسجم را شکل می‌دهد.

بازی The Fall Part 2: Unbound دنباله بازی The Fall استودیو Over the Moon Games است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو Wii U، پی سی، مک و لینوکس در دسترس است. بازی The Fall یک بازی اکشن، ماجراجویی و پلتفرمر با داستانی علمی-تخیلی و تاریک است که ماجرای یک زره رباتیک را روایت می‌کند. هوش مصنوعی این ربات زمانی که متوجه می‌شود میزبان وی ‌هوشیاری‌اش را از دست داده است، فعال می‌شود. هدف ربات این است که هرچه زودتر به دنبال راهی برای مداوای وی باشد؛ چرا که در غیر اینصورت زندگی وی به به‌زودی به پایان می‌رسد.

بازی The Fall Part 2: Unbound قرار بود تا در سال ۲۰۱۷ منتشر شود، اما انتشار آن به خاطر عرضه بازی‌های با کیفیت ساخت AAA در انتهای سال به تعویق افتاد. حال این بازی در تاریخ بیست و چهارم بهمن‌ماه (۱۳ فوریه) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده