// شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵

آپدیت جدیدی برای بازی Fortnite منتشر شد

استودیو اپیک گیمز بروزرسانی تازه‌ای برای بازی Fortnite ارائه کرده است که به‌واسطه آن تعدادی از مشکلات رفع شده و آیتم جدیدی به بازی اضافه می‌شود.

بازی Fortnite که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های حال حاضر صنعت بازی‌های ویدیویی است، تا‌کنون بیش از ۴۰ میلیون بار دانلود شده و اقبال آن در جلب نظر مخاطبین باعث شده است که استودیو Epic Games منابع خود را به این بازی اختصاص داده و سرورهای دیگر بازی خود یعنی بازی Paragon را غیرفعال کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی و در ادامه روند آپدیت‌های متوالی بازی Fortnite Battle Royale، این بازی بروزرسانی تازه‌ای دریافت کرده است.

به‌واسطه آپدیت ۲.۳.۰ بازی Fortnite Battle Royale آیتم جدیدی به نام Chug Jug معرفی شده است. با استفاده از این آیتم می‌توانید سطح سلامتی و سپر خود را بازیابی کنید. اما این روند چندان سریع و بی‌درد‌سر نبوده و مدت زمان لازم برای احیای کامل سلامتی و سپر، ۱۵ ثانیه است. در نتیجه تنها زمانی باید از این آیتم استفاده کنید که در مکانی امن و به دور از نبرد پناه گرفته باشید. تصویر این آیتم را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی fortnite

در بخش دیگری از آپدیت مذکور به بازیکنان یاد‌آوری شده است که رویداد زمستانی بخش Save the World به پایان رسیده و رویداد Mutant Storm آغاز شده است. در این رویداد همزمان با به وجود آمدن طوفان، مینی‌باس‌های مختلفی که در رویداد زمستانی معرفی شده بودند، در محیط پراکنده می‌شوند. طلای به دست آمده در این رویداد برای خرید آیتم‌های موجود در Event Store قابل استفاده است. علاوه بر اضافه شدن آیتم Chug Jug و رویداد Mutant Storm، بهینه‌سازی‌های مختلفی در بازی Fortnite اعمال شده است که از بین آن‌ها می‌توان به بهبود دقت نارنجک‌ها و سیستم پاداش بازی اشاره کرد.

بازی Fortnite، محصول مشترک استودیو‌های People Can Fly و اپیک گیمز، هم‌اکنون روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است. در حالی که بخش Battle Royale این بازی به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارد، برای تجربه بخش Save the World لازم است Founder’s Pack بازی را خریداری کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده