نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۶

بازی Yakuza 6 تاخیر خورد

طیق اعلام سگا، نسخه غربی بازی Yakuza 6 با تاخیری تقریبا یک ماهه منتشر خواهد شد.

بازی Yakuza 6 اولین بار در دسامبر ۲۰۱۶ در ژاپن منتشر شد و قرار بود نسخه غربی آن در ماه مارس سال جاری در آمریکا و اروپا منتشر شود. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، سگا، ناشر این اثر، اعلام کرد که بازی با تاخیری تقریبا یک ماهه منتشر خواهد شد. به طور دقیق‌تر، Yakuza 6 ابتدا قرار بود ۲۹ اسفند منتشر شود که حال تاریخ انتشار این بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 به ۲۸ فروردین تغییر پیدا کرد. سگا اعلام کرده که اتخاذ چنین تصمیمی برای آن‌ها بسیار سخت بوده است.

سگا همچنین اعلام کرده که یک نسخه دمو از بازی یاکوزا ۶ در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند) منتشر خواهد شد. در این نسخه می‌توانید بخش‌هایی از بازی را تجربه کنید و پیشرفت‌های شما هم در صورت خرید نسخه اصلی، به آن منتقل خواهند شد. Sega همچنین وعده داده که طی روز‌های باقی مانده تا انتشار بازی، جزییات و اطلاعات بیش‌تری را در مورد این اثر منتشر کرده و به اشتراک بگذارد.

بازی‌های سری Yakuza معمولا با فاصله زیادی نسبت به انتشار نسخه ژاپنی در کشور‌های غربی منتشر می‌شوند و یاکوزا ۶ هم چنین شرایطی دارد و تقریبا یک سال و نیم و پس از انتشار نسخه ژاپنی منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده