// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

تریلر لایواکشن جدید Far Cry 5، اوج جنون بازی را به تصویر می‌کشد

تریلر لایواکشن تازه‌ای که یوبیسافت تقدیم طرفداران Far Cry 5 کرده، حضور انکارناپذیر عنصر دیوانگی در تازه‌ترین اثر این مجموعه را به تصویر می‌کشد.

تریلر لایواکشن جدید یوبی‌سافت برای Far Cry 5، اوج مریض بودن و تعصب بی‌پایان شخصیت‌های منفی قصه را به تصویر می‌کشد

از همان زمانی که یوبی سافت با قسمت سوم مجموعه‌ی فارکرای و با خلق آنتاگونیست عجیب قصه‌ی آن بازی یعنی واس، دل طرفداران شوترهای داستان-محور را برد، اعضای این کمپانی بزرگ تصمیم گرفتند در تمامی بازی‌های اصلی مجموعه، شخصیت منفی قدرتمندی را که از دیوانگی‌های عجیب و غریبی رنج می‌برد به عنوان یکی از مهم‌ترین موارد شکل‌دهنده‌ی همیشگی به محتوای این آثار، در نظر داشته باشند؛ شخصیت‌هایی که البته بعد از واس، تا به امروز نتوانسته‌اند در جلوه‌ای حتی نزدیک به قدرت تاثیرگذاری او ظاهر بشوند و این استودیوی فرانسوی، امیدوار است که در بازی Far Cry 5، این ماجرا را بالاخره به کمک ضدقهرمان جدید خود، با تغییری جدی مواجه کند؛ جایی که اعضای فرقه‌ای مذهبی که آخرالزمان را نزدیک می‌دانند و تمام زندگانی مردمان یک منطقه را در دست خودشان گرفته‌اند، به عنوان شخصیت‌های منفی یک داستان ظاهر می‌شوند و تریلر لایواکشن جدید یوبی‌سافت برای این بازی، اوج مریض بودن و تعصب بی‌پایان آن‌ها را به تصویر می‌کشد.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌گونه که خودتان هم مشاهده کردید، یوبی‌سافت یک بار دیگر با یک تریلر لایواکشن متفاوت، ثابت می‌کند که اگر تبدیل به یک استودیو فیلم‌سازی هم می‌شد، قطعا می‌توانست نتایج فوق‌العاده‌ای را به دست بیاورد! چرا که تریلرهای سینمایی آن‌ها، حال چه برآمده از موتور سازنده‌ی بازی باشند و چه به مانند آن‌چه که هم‌اکنون به تماشایش پرداختید، دقیقا به مانند یک فیلم کوتاه ساخته و پرداخته شوند، یک ویژگی مشترک بزرگ دارند و آن چیزی نیست جز این که جذب‌کننده به نظر می‌رسند و هایپ طرفداران بازی را افزایش می‌دهند. از طرف دیگر، ویدیوهای منتشرشده از گیم‌پلی Far Cry 5 که اثر را از همه‌ی مناظر، شبیه به نسخه‌ی تکامل‌یافته‌ی بازی‌های قبلی این مجموعه که با برخی از ویژگی‌های متفاوت و جذاب حاضر در ساخته‌های دیگر این کمپانی مخلوط شده به نظر می‌رسانند، کاری می‌کنند که خواه یا ناخواه تعداد زیادی از بازیکنان، برای از راه رسیدن بازی، هیجان‌زده باشند. البته برای دیدن نتیجه‌ی همه‌ی این انتظارات، نیاز به صبر زیادی هم نیست؛ چرا که بازی Far Cry 5 در تاریخ هفتم فروردین‌ماه ۹۷ (۲۷ مارس) روی پلتفرم‌های کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا یوبی‌سافت باز هم به مانند نسخه‌های اخیر مجموعه‌ی Far Cry، در ارائه‌ی اثری تماما جذاب به گیمرها شکست می‌خورد یا قرار است با ساعت‌ها وقت صرف کردن پای بخش‌های گوناگون Far Cry 5، لذت‌هایی خواستنی تقدیم‌مان شوند؟


منبع Shacknews
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده