نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار تیزرهایی از انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2؛ تریلر اصلی امروز

کمپانی والت دیزنی با انتشار دو تیزر اعلام کرد که اولین تیزر تریلر انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 امروز منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی دو تیزر جدید از انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 (رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار ۲) را منتشر کرده است. در این دو تیزر کوتاه که در صفحه‌های رسمی دیزنی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، شاهد هیچ تصویر رسمی از این انیمیشن نیستیم، اما در پایان این تیزرها اعلام می‌شود که اولین تیزر تریلر این انیمیشن قرار است امروز منتشر شود. با این حال، انتظار می‌رود که در طی امروز شاهد انتشار اولین تصاویر رسمی انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 باشیم و با وجود اینکه هنوز مدت زمان این تریلر مشخص نیست، اما با توجه به الگوی نمایش تریلرهای دیگر انیمیشن این کمپانی نباید انتظار یک تریلر طولانی با تصاویر رسمی متعدد را داشت. والت دیزنی اخیرا پوستر رسمی جدیدی از دنباله انیمیشن Wreck-It Ralph‌ (رالف خرابکار) را نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این دو تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

در انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 قرار است شاهد ماجراجویی جدید رالف در دنیای اینترنت باشیم و همچنین در این انیمیشن قرار است با شاهزاده‌های دنیای دیزنی از جمله موآنا با صداپیشگی اولیل کاروالیو، آنا با صداپیشگی کریستن بل، مولان با صداپیشگی مینگ-نا ون، تیانا با صداپیشگی آنیکا نونی رز، راپانزل با صداپیشگی مندی مور، آریل با صداپیشگی جودی بنسون، بل با صداپیشگی پیج اوهارا، یاسمین با صداپیشگی لیندا لارکین، پوکاهانتس با صداپیشگی آیرین بدارد، مریدا با صداپیشگی کلی مکدونالد و ملکه السا با صداپیشگی ایدینا منزل، ملاقات کنیم.

جان سی ریلی در نقش رالف خرابکار، سارا سیلورمن در نقش Vanellope von Schweetz، جک مک بریر در نقش Fix-It Felix, Jr، جین لینچ در نقش گروهبان کالهون، آلن تودیک در یک نقش نامشخص و جیمز کوردن در یک نقش نامشخص، دیگر بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده کارگردانی ریچ مور و فیل جانستون بوده و پاملا ریبون کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته است.

انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 برای اکران در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آبان ۱۳۹۷)‌  برنامه‌ریزی شده است.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده