نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۵

شایعه: بازی Vanquish 2 به صورت انحصاری برای ایکس باکس وان در حال ساخت است

مارکوس سلارز، روزنامه‌نگار و یکی از فعالان صنعت بازی‌های ویدیویی اعلام کرد که بازی Vanquish 2 برای کنسول ایکس‌باکس وان در حال توسعه است.

با توجه به شایعات غیرمنتظره انتشار یافته در فضای اینترنت، به نظر می‌رسد که بازی Vanquish 2 به صورت انحصاری برای ایکس باکس وان در حال توسعه است. این اولین باری است که چنین اخباری، به‌ویژه از ساخته شدن یک دنباله برای بازی Vanquish به گوش می‌رسد.  

مسئول این شایعه مارکوس سلارز، روزنامه‌نگار و یکی از فعالان صنعت بازی‌های ویدیویی است که این اطلاعات را از طریق اپلیکیشن دیسکورد و بدون ارائه یک منبع به‌خصوص به اشتراک گذاشته است. به این ترتیب نمی‌توان این اطلاعات را بی درنگ تایید کرد و به بررسی بیشتری برای تایید صحت و سقم آن نیاز است.

مارکوس سلارز پیش از این انتشار نسخه بازسازی شده Dark Souls را به درستی پیش‌بینی کرده بود و به این خاطر می‌توان او را یک منبع قابل اتکا به حساب آورد، اما این خبر چیزی نیست که ما بتوانیم در حال حاضر آن را تایید کنیم. جالب اینجا است که کمپانی مایکروسافت نیز به دنبال بازی‌های انحصاری بیشتری برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 است؛ بنابراین بدون شک در این زمان نمی‌توان این خبر را نادیده گرفت.

لازم به ذکر است که در حال حاضر مالکیت معنوی بازی Vanquish در اختیار کمپانی سگا قرار دارد و استودیو پلاتینیوم گیمز مالک آن نیست؛ بنابراین الزامی برای همکاری دوباره این دو برای ساخت نسخه بعدی بازی وجود ندارد. کمپانی سگا می‌تواند توسعه نسخه بعدی بازی Vanquish را به یک استودیوی کاملا متفاوت واگذار کند که این مورد با توجه به اینکه شینجی میکامی، سازنده نسخه اول بازی در حال حاضر در استودیو Tango Gameworks مشغول به کار است، امکان‌پذیر خواهد بود.

شما می‌توانید به محض انتشار خبرهای بیشتر در این خصوص آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده