نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۳

جزئیات آپدیت جدید بازی Assassin’s Creed Origins مشخص شد

کمپانی یوبی‌سافت جزئیات بروزرسانی جدید بازی Assassin’s Creed Origins را اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی یوبی‌سافت جزئیات بروزرسانی جدید بازی Assassin’s Creed Origins را اعلام کرده است که امروز در تاریخ یکم اسفندماه (۲۰ فوریه) منتشر خواهد شد.

اصلی‌ترین محتوای این بروزرسانی حالت Discovery Tour است که به بازیکنان اجازه می‌دهد آزادانه در مصر باستان به گشت و گذار پرداخته و از مناظر و چشم‌اندازها لذت ببرند یا اینکه برای آشنایی بیشتر با مصر با ۷۵ تور راهنما همراه شوند که این درست به مانند یک توریست یا دانشجویی است که به یک ماشین زمان مجازی دسترسی داشته باشد.

حالت New Game Plus مورد دیگری است که به شما امکان می‌دهد تا پس از اتمام بازی، حالت نیو گیم پلاس را شروع کرده و مجددا بازی را تجربه کنید و این در حالی است که کلیه سلاح‌ها، توانایی‌ها و لباس‌های شما همچنان باقی خواهند ماند. با این حال، این تمام ماجرا نیست، زیرا در این بروزرسانی شاهد اصلاحات و تنظیماتی خواهیم بود که برخی از آنها مختص نسخه پی‌سی بازی است.

در این میان کمپانی یوبی‌سافت تریلری نیز از حالت Discovery Tour منتشر ساخت که در آن توسعه‌دهندگان بازی درباره اهداف این حالت توضیحاتی را ارائه کردند. شایان ذکر است که حجم این بروزرسانی در ایکس‌باکس وان برابر ۵.۵ گیگابایت، در پلی‌استیشن 4 برابر ۵.۳ گیگابایت، در یوپلی برابر ۴.۸ گیگابایت و نهایتا در استیم برابر ۲.۶ گیگابایت خواهد بود و برای بررسی تمام تغییرات این بروزرسانی جدید نیز می‌توانید به منبع خبر مراجعه کنید.

 بازی Assassin’s Creed Origins هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. به تازگی کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرد که این بازی دوبرابر نسخه پیشین یعنی بازی Assassin’s Creed Syndicate فروش داشته است. این بازی در بررسی زومجی نمره‌ی ۷ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از بررسی بازی به شرح زیر است:

یوبی‌سافت مونترال هرچند سعی کرده با اضافه کردن رگه‌هایی از نقش‌آفرینی و پیاده کردن سیستم مبارزات جدید، گیم‌پلی متفاوتی را در اختیار بازیکنان بگذارد، اما وجود مشکلاتی در فیزیک و باگ‌های عجیب باعث شده تا ضربه‌ای جدی به تجربه بازیکن وارد شود. Assassin's Creed: Origins همچنان می‌تواند یک طرفدار این مجموعه را با داستانی زیبا و موسیقی جذاب سرگرم کند، اما باید گفت روند بازی بعد از مدتی تکراری می‌شود و از نظر گرافیکی نیز پیشرفت چندانی را شاهد نیستیم.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده